Inlägg från: Lady Namárië |Visa alla inlägg
  • Lady Namárië

    The Buffybabes - We don't care, we're still free!

    Alfa har skurktema på sina ungar!

    Jättegrattis! {#lang_emotions_flower}


    So say we all
  • Lady Namárië
    Mjölk skrev 2009-11-11 20:21:00 följande:
    Ja, vi har väl en grupp där!
    Har vi?

    Träff - yes please! Gärna efter 15/12, dock.
    So say we all
  • Lady Namárië
    Zmoothie skrev 2009-11-11 21:16:26 följande:
    Japp, och du är medlem.
    Alfaqueen skrev 2009-11-12 13:47:35 följande:
    Nu är det jämlikt...Först kallade Jonte mig för 'fisprutt'. Sedan uppgraderade han till att jag var en 'snippa'. (Jag blev alltså skälld på av 4-åringen)


    Jag har precis börjat kika igenom "Levande död i Dallas" (andra Sookie Stackhouse-boken på svenska), och jag är sjukt besviken på översättningen. Inget som helst flyt ch jag har redan snubblat över en särskrivning. Harris kommer aldrig att få några svenska fans.   
    So say we all
  • Lady Namárië

    Ja, Twilight-Edward är ju sämst! *klöks* Både som bokkaraktär och som gestaltad av Edwars Scissorhands och Wolverines hemliga (bajsnödiga) kärleksbarn.

    Jag kan inte sluta läsa Stackhouseböckerna. Visst är det rimligt att lägga matpengarna på bokinköp? Back me up, here!


    So say we all
  • Lady Namárië
    Majblomma12 skrev 2009-11-17 18:34:19 följande:
    Skarsgård som Eric funkar mycket bättre än jag föreställt mig. Böcker är själslig spis och Spike vann (paleycenter.org/tv-vampire-stakedown/). Det var väl allt jag hade att tillföra.
    Bra lista! Aah, Julian Luna... Var det någon som tvivlade på att jag hade en viss förkärlek för honom?
    So say we all
  • Lady Namárië
    aequinoxia skrev 2009-11-20 22:09:24 följande:
    Varför säger man "skruttibangbangbil"? Varifrån kommer det?
    Shoegirl skrev 2009-11-20 23:10:22 följande:
    Sambon har koll och tror bilen heter chitty chitty bang bang
    " target="_blank">

    ...och för oss som såg Dr Snuggles i början av 80-talet blev begreppet Skruttibangbang odödligt eftersom hans raket heter så på svenska. (På engelska heter den tydligen Dreamy Boom Boom eller nåt sånt.)
    AMV skrev 2009-11-21 09:14:27 följande:
     "My Little Pony with fangs".
    Mwahahahahahaha!
    Majblomma12 skrev 2009-11-21 10:38:26 följande:
    En sak som är lite rolig i sammanhanget är att en svåger till mig är ganska lik "Edward", så ni kan ju tänka er hur kul han har det på krogen just nu. 22 år och många tjejers dröm. Killen glider, kan jag säga. 
    *gör mitt allra, allra bästa för att inte fråga om IS svåger ser ut som en bajsnödig pundare*
    So say we all
Svar på tråden The Buffybabes - We don't care, we're still free!