LinaTed skrev 2009-11-21 11:02:52 följande:
en klassiker som nog de flesta har hört =P(kommer inte ihåg ordagrant)De va en tjej som skulle va barnvakt en kväll när barnens föräldrar skulle åka bort en stund. Barnvakten va lite nervös över att vara själv med ett litet barn i ett stort hus sådär på kvällen. Mamman i familjen sa då att hon kunde sticka ner handen under köksbordet så skulle hunden slicka henne så hon blev lugn. Okej tänkte hon. Så åkte föräldrarna och barnet sov redan. Hon satt sej vid köksbordet och skulle läsa en tidning, plötsligt så hör hon nånting från övervåningen, hon går å kollar men ser ingenting, så går hon ut i köket å sticker handen under bordet för hon blev lite rädd. Hunden slickar henne på handen som mamman sa att den skulle göra. Efter ett tag hör hon nånting igen, hon sticker då handen under bordet igen så att hunden slickar henne på den. Hon blir lite lugnare, men efter en stund så brakar de till på övervåningen å hon springer upp å kollar, där i badkaret ligger hundens huve avhugget å barnet ligger mördad i sängen. Hon springer ner i panik å på köksbordet ligger de en lapp där de står " Människor kan oxå slickas"
Ahhh, jag tror en kompis till mig försökte berätta den för mig för ett tag sedan. Han kunde den tyvärr inte så bra så jag fattade inte hur det hängde ihop. Men nu förstår jag, för din var mycket bättre.
Ska se om jag kan skrämma skiten ut någon med den.