Inlägg från: AlexandersMamma |Visa alla inlägg
  • AlexandersMamma

    Vi som hade BF i november 2009

    Sitter i soffan nu efter ett långt och vaarmt bad, gjorde susen för ryggen, funderar på att köra färdknäppen ikväll eftersom krattningen inte hjälpte till =o
    Hualigen, ryser av bara tanken men nu får han fasiken ställa upp =D *haha*

    Hoppas ni haft en bra dag ialf? imorgon blir d frukost på sängen för gubben och sen har sonen hockey på em.

  • AlexandersMamma

    Grattis Yollis!

    Vi andra kämpar på..?!
    Är d inte våran tur nu ;)

  • AlexandersMamma

    Sonen har blivit sjuk, pang sa det så va febern på nästan 39.
    tycker så synd om honom + ATT JAG VILL INTE behöva åka in om han e sjuk! Mitt hjärta går sönder av bara tanken och jag ger mig fan på att hon ska ut nu när han blivit sjuk och jag tänker inte åka, då kniiiiiper jag! (barnrumpa jag vet) men vill inte. har ont i magen bara av tanken att behöva åka ifrån honom nu.

  • AlexandersMamma

    Här har vi en sambo till som väntar, tror han väntar mer än mig =o
    Nu har han frågat 5 ggr om jag inte kan göra nått så d startar (hade jag bara kunnat så...) men men.. om 3 dar är d BF. Trodde jag inte skulle behöva gå såhär långt eftersom sonen kom tidigare. Suck och blä..

  • AlexandersMamma

    Har haft ont i huvet 2 dar, trött och allmänt seg, sen har jag att det "killar" så mkt i fötter och ben på nätterna så jag får inte sova!! spelar ingen roll vad jag gör, killar ialf.
    Är det något som kan vara "fel"?! eller är de bara vanliga krämpor?
    Börjar bli allvarligt orolig över hur jag ska orka en förlossning, jag får ju inte sova om nätterna...

    Nån som vet?

  • AlexandersMamma

    herregud va ni kläcker bebisar... =o
    Är det inte min tur snart??? ;)

    Vart å passat systers barn idag men fort lugna gatan!!!!!
    Börjar tro att ungen inte tänker titta ut i första laget, också trött på allas tjjjjjjat, standard -har d hänt nått?! (JO MEN VISST, DÄRFÖR SITTER JAG HÄR VID DATAN/TELEFONEN OCH SMÅPRATAR MED DIG?! *not*)

    Jaja, måste börja ställa in mig på att gå några veckor till.
    Mera tips som man kan prova? *hehe*

  • AlexandersMamma

    Kan inte sova, har sånt tryck ner så jag spyr snart.. vart e mensvärken så jag vet att d e på riktigt??? sambon sover och jag har försökt att klocka "trycket ner" får d till ca 4 minuter emellan =S, det "hugger" där nere. vill inte ringa fl i onödan men kan d vara på G fast jag inte har mensvärk lr att vattnet gått. När trycket kommer vill jag bara ta i....

    Hoppas ni andra sover gott ialf, sambon skulle börja jobba imorgon så d känns lagom kul eftersom jag inte kan sova en blund och sen ta hand om sonen som vaknar om ca 3 timmar *trött*

  • AlexandersMamma

    Har så ont, det trycker någe så grönjävligt, kommer i perioder, börjar må smått illa är ju helt slut!!! Jag fixar inte detta har inte sovit på 2 dygn! Har tid hos BM kl 14, hur kan jag ta upp detta med igångsättning? finns det en chans att man får det????

    Snälla nån som vet svara, prata med förlossningen inatt då dom sa att det inte verkade vara riktiga värkar. Uch, gråter bara och sambon är hemma för 5 dan i rad, fixar ingenting.

  • AlexandersMamma

    Var hos Bm sen åkte vi till fl, fick något att sova på, öppen "några" fingrar?! *va?!*
    Har skiit ont i intervaller och bm och bm på fl trodde att d snart var daxs.
    Sonen verkar nedstämd och detta känns lite jobbigt, redan dåligt samvete.

    När han somnat ska jag ta mina sömn och smärtstillande och försöka sova inatt!

  • AlexandersMamma
    Wahlma skrev 2009-11-12 19:29:05 följande:
    Skönt att du fick ngt att sova på, jag sov 12 timmar när jag tog mitt i går....
    =O Jag är lite orolig för det, visst e sambon hemma men kan man vakna när man tagit dessa "piller"? av sig själv? e inte så förtjust i sånt men men, nu har jag svalt skiten och hoppas på d bästa.
Svar på tråden Vi som hade BF i november 2009