• WolfTatto

Tjejer med glasögon

Jag tycker att ganska många tjejer passar bättre i glasögon, inte alla men rätt sorts glasögon på rätt tjej kan vara riktigt snyggt och ökar nog mitt intresse! nu är det ju självklart INTE det som avgör om jag blir intresserad av en tjej utan det är ju sättet hon är på om hon är snäll trevlig, och sånt och om vi passar ihop! men har hon sen glasögon också är det ju inget minus!

är jag lite knäpp eller?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-07 20:11
    har själv glasögon när jag kör och ser på tv

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-18 20:09
    kan inte nån föreslå en kändis som skulle passa bra i glasögon?

• Svar på tråden Tjejer med glasögon
  • Weezy

Absolut inte..
    en del fastnar för glasögon som du andra för skorna el kläderna generellt..
    jag tror som du beskriver det att det är hela kombinationen som gör det ..
    Lycka till i sökandet, om du söker.. hehe

• Anonym (gloria)

haha, nej du är nog inte knäpp! Alla har vi olika preferenser, du går ju dessutom i första hand på hur tjejen är som person och inte enbart utseende.

Fan vad roligt att höra lite positivt om glasögon, har själv mest linser för jag känner mig klart snyggast i det, och jag tror att omgivningen också har trott det, men jag kanske ska tänka om

• Anonym (lillan)

jag tycker att killar med glasögon är något av det sexigaste som finns.. *dreggel* dock är inte alla killar med glasögon sexiga.. :/

• redneck girl

alla gillar olika saker,så det är väl inget märkligt.jag har brillor när jag kollar på tv bara.för mig spelar inte glasögon någon roll när/om jag kollar in killar;)

• Ramonas

Ända sen jag fick glasögon har jag bara hört positivt.. Att jag ser bättre ut med glasögon=) Det är väldigt positivt då jag e rätt så osäker på mina nya ögon...

Själv tycker jag att jag passar bättre utan glasögon... Men det tycker inte min man=)

• plast killen

finns inge vackrare än en tjej med glasögon,går igång i 200 på de,ända sen min första stora kärlek 1984 så har de varit ett stort pluss när en tjej har de säger bara wow och nä du e inte knäpp!

• NoMatter

Du är nog inte det minsta knäpp, jag har hört samma sak från många tidigare. Även om man som glasögonbärare har en aning svårt att tro på det, kanske.

• WolfTatto
    NoMatter skrev 2009-11-07 21:59:47 följande:
    Du är nog inte det minsta knäpp, jag har hört samma sak från många tidigare. Även om man som glasögonbärare har en aning svårt att tro på det, kanske.
    Jag har också hört från tjejer med glasögon samma sak som du säger att de har svårt att tro på att de ser bra ut i glasögon, vad kommer det sej?
  • NoMatter
    WolfTatto skrev 2009-11-08 07:25:50 följande:
    Jag har också hört från tjejer med glasögon samma sak som du säger att de har svårt att tro på att de ser bra ut i glasögon, vad kommer det sej?
  • NoMatter
    WolfTatto skrev 2009-11-08 07:25:50 följande:
    Hmm, nåt knas hände.

Jag vet inte varför men det kan ju bero på att man mer eller mindre är tvungen att bära glasögonen, vare sig man vill eller inte. Och dom tar ju, trots allt, upp en stor del av ansiktet.

Jag borde verkligen vara van, jag har haft glasögon sen jag var tio månader. Numera har jag accepterat eftersom jag faktiskt inte vill ha linser. När jag var yngre fanns inte linser ens att välja på och då var ju glasögonen mer ett tvång.
Svar på tråden Tjejer med glasögon