fungerande leksaksdammsugare?
Är det någon som stött på en leksaksdammsugare som funkar som en riktig (suger upp småskräp åtminstone)? Jag hade en som liten, i miniformat, men de jag sett ute nu verkar mest föra ljud.
Är det någon som stött på en leksaksdammsugare som funkar som en riktig (suger upp småskräp åtminstone)? Jag hade en som liten, i miniformat, men de jag sett ute nu verkar mest föra ljud.
Det har jag med funderat på! Skulle vara perfekt med en sån;) Min dotters för mest ljud som sagt! Men hon använder försäg våran riktiga istället och är en hejare på och dammsuga:)
Har kollat på en sån till barnen.
www.hikmet.se/Product.aspx&History=1574|1766
Vi köpte en dammsugare till våran dotter förrut och med den fick man med småkulor som man kunde dammsuga upp och det gjorde den=) det var en mycket populär leksak=) minns inte vad den hette, men köpte den på zetterlunds för 70kr=) skitbilligt, köpte den just för att se vad det var och om det funkade som jag hoppades och om en sån billig en suger upp skräp så borde dom lite dyrare också göra det tycker jag så i julkapp ska hon få sig en riktigt fin en då den hon hade nu gick sönder...
Kul att det verkar finnas. Ge gärna märkesnamn om ni vet/minns på sådana som ni vet fungerat.
Har köpt en som dammsuger upp små frigolitkulor på Åhléns, den är kanon!
Dorian Ertymexx skrev 2009-11-07 22:31:52 följande:
TS: Ja vi har en leksaksdammsugare som suger rätt bra...på både gott och ont kanske. Känns som man vill ha väldigt rent på golvet när barnen ska köra med den
Det är en mini - electrolux, här hittade jag en bild på den, fast den är gul:
www.shopping4net.se/Leksaker/Leksaker/Hushaall-Koeksleksaker/Vitvaror/Electrolux-dammsugare.htm
Vi fick vår från electrolux-butiken här i stan.