• Åsa

fungerande leksaksdammsugare?

Är det någon som stött på en leksaksdammsugare som funkar som en riktig (suger upp småskräp åtminstone)? Jag hade en som liten, i miniformat, men de jag sett ute nu verkar mest föra ljud.

• Svar på tråden fungerande leksaksdammsugare?
  • SunnyBunny

Det har jag med funderat på! Skulle vara perfekt med en sån;) Min dotters för mest ljud som sagt! Men hon använder försäg våran riktiga istället och är en hejare på och dammsuga:)

• skorpionen80
    SunnyBunny skrev 2009-11-07 21:45:42 följande:
    Det har jag med funderat på! Skulle vara perfekt med en sån;) Min dotters för mest ljud som sagt! Men hon använder försäg våran riktiga istället och är en hejare på och dammsuga:)
    Försäg? Vad/hur är det?
  • Jagbyttenick
    skorpionen80 skrev 2009-11-07 22:23:18 följande:
    Försäg? Vad/hur är det?
    Hon menar nog i och för sig.
  • Tette86021

Vi köpte en dammsugare till våran dotter förrut och med den fick man med småkulor som man kunde dammsuga upp och det gjorde den=) det var en mycket populär leksak=) minns inte vad den hette, men köpte den på zetterlunds för 70kr=) skitbilligt, köpte den just för att se vad det var och om det funkade som jag hoppades och om en sån billig en suger upp skräp så borde dom lite dyrare också göra det tycker jag så i julkapp ska hon få sig en riktigt fin en då den hon hade nu gick sönder...

• Micke
    Åsa skrev 2009-11-07 21:40:58 följande:
    Är det någon som stött på en leksaksdammsugare som funkar som en riktig (suger upp småskräp åtminstone)? Jag hade en som liten, i miniformat, men de jag sett ute nu verkar mest föra ljud.
    Fanns iaf för ngt år sedan på Barnens hus
  • Åsa

Kul att det verkar finnas. Ge gärna märkesnamn om ni vet/minns på sådana som ni vet fungerat.

• Dorian Ertymexx
    Åsa skrev 2009-11-07 21:40:58 följande:
    Ledsen att förstöra din barndom, men fungerar de så är de inte leksaks-.

Du blev utnyttjad som barnarbetare av dina föräldrar, som satte dig på att dammsuga som barn. Anmäl dem till soc! ;)
  • Åsa

Dorian Ertymexx skrev 2009-11-07 22:31:52 följande:

Ledsen att förstöra din barndom, men fungerar de så är de inte leksaks-.Du blev utnyttjad som barnarbetare av dina föräldrar, som satte dig på att dammsuga som barn. Anmäl dem till soc! ;)
    Äh
  • SunnyBunny
    skorpionen80 skrev 2009-11-07 22:23:18 följande:
    Försäg? Vad/hur är det?
    Ja försäg? Säger man inte så? Har jag alltid gjort i alla fall och ingen har sagt nåt hahah
Svar på tråden fungerande leksaksdammsugare?