Inlägg från: Tjej 83 |Visa alla inlägg
  • Tjej 83

    10:e utmaningstråden för oss pärlgalningar...

    ja vill med va med denna gången, så kom på någe bra ja kan va med på haha

  • Tjej 83

    Pyttisens mamma skrev 2009-11-08 19:07:05 följande:


    Nu har jag en ny utmaning!!! Eftersom jag själv typ aldrig använder grönt, så är utmaningen att göra ett smycke, halsband eller armband, i GRÖNT! Det är tillåtet m kedja och metallmellandelar, men det ska synas att GRÖNT är temat. Alla nyanser av grönt är ok, lime, mossgrönt, klargrönt, ljusgrönt, mörkgrönt osv... Två veckor tar vi väl som vanligt, klart 22 nov. Nu kör vi!!! :D
    jaaa så skoj! ja kan va med ja har grönt
    fast ja nyligen gjorde ett grönt armband till min syster. men kan ju göra ett annat :)
  • Tjej 83

    kan inte va med, hade inte så mycket grönt så det blir ett godkänt smycke...
    så jag skulle ta med syrrans pärlor hem men glömde dem,
    hon ville ha ett grönt smycke men får la göra den nån annan gång.

  • Tjej 83

    Tant Groda skrev 2009-11-17 09:04:10 följande:


    Hur mycket ska vara grönt för att det ska vara godkänt? Får det vara vilketsmycke som helst??
    Nu har jag en ny utmaning!!!

    Eftersom jag själv typ aldrig använder grönt, så är utmaningen att göra ett smycke, halsband eller armband, i GRÖNT!

    Det är tillåtet m kedja och metallmellandelar, men det ska synas att GRÖNT är temat. Alla nyanser av grönt är ok, lime, mossgrönt, klargrönt, ljusgrönt, mörkgrönt osv...

    Två veckor tar vi väl som vanligt, klart 22 nov. Nu kör vi!!! :D
  • Tjej 83

    Pyttisens mamma skrev 2009-11-17 18:06:53 följande:


    Tjej 83 skrev 2009-11-16 21:52:36 följande: vad synd...
    ja ska se vad jag kan göra :) vill va med! trodde ja hade mer gröna men de va ju blåa ja köpte sist! men ja sa se :)
  • Tjej 83

    hitta inga lås! kan inte va med, sitter med ett grönt armband utan lås,
    trodde ja hade ett togglelås kvar men nee inte.

    denna gång kollade ja inte de först.. men ni blev ju några stycken ändå. bra

  • Tjej 83

    Pyttisens mamma skrev 2009-11-22 14:31:10 följande:


    Tjej 83 skrev 2009-11-22 14:01:44 följande: Men kan du inte bara lägga ihop det, och fota utan lås sålänge??
    kanske skulle gått men de tänkte ja inte på, men finare om de är med ett lås, skulle va ett stort lås som passa bra..

    åkte iväg på kalas till svägerskan, o kom hem nu.. fick varm smörgåstårta mm så gott..

    barnen ska sova så ja hinner itne fota just nu.

    tur ni ändå va många som va med på utmaningen! ja kommer rösta iaf :)
  • Tjej 83

    ingen.... så tråkigt.
    nånn outsides kan ju hjälpa till. finns många som vill starta omröstningar för andra..

  • Tjej 83

    jag hinner o jag KAN!! :)
    jag är med.... yippie första gången!!
    ska bara komma ihåg det med

Svar på tråden 10:e utmaningstråden för oss pärlgalningar...