• theresiaw

nån som plussat innan TD fast fått - på TD?

Hej!

är det nån som har testa innan TD och fått ett +
    oh då ni skulle testa på TD fått -?

*orolig*

Kram

• Svar på tråden nån som plussat innan TD fast fått - på TD?
  • Amazina

Hormonmängderna är ju ganska små i början och beroende på hur koncentrerad urinen är kan ju hormonerna vara mer eller indre utspädda. Testa att dricka lite ikväll, kissa innan du lägger dig, så att urinen är koncentrerad imorgon och så testar du imorgon bitti igen.

• theresiaw
    Amazina skrev 2009-11-08 10:49:26 följande:
    Hormonmängderna är ju ganska små i början och beroende på hur koncentrerad urinen är kan ju hormonerna vara mer eller indre utspädda. Testa att dricka lite ikväll, kissa innan du lägger dig, så att urinen är koncentrerad imorgon och så testar du imorgon bitti igen.
    nej är bara orolig om man kan få - iaf på TD även nu då jag fått + på rd 18!
  • Amazina

Det finns ju vissa läkemedel som innehåller HCG, tex Pregnylsprutan man får för att utlösa ÄL... Och jag vet inte om sånt kan ge falskt utslag. Men om du inte fått något sådant så borde det väl vara safe...

• annika11

om du har plussat på rd dag 18 så skulle jag vara rätt säker på att du är gravid. jag plussade på rd dag 12 min klinik har testdag på rd 16.
    så ett stort grattis till ditt pluss.

• theresiaw
    annika11 skrev 2009-11-09 07:17:31 följande:
    om du har plussat på rd dag 18 så skulle jag vara rätt säker på att du är gravid. jag plussade på rd dag 12 min klinik har testdag på rd 16.så ett stort grattis till ditt pluss.
    tack gjorde ett idag med å det var starkt + :)

kram på dej
Svar på tråden nån som plussat innan TD fast fått - på TD?