Inlägg från: Mamisita |Visa alla inlägg
  • Mamisita

Åderbråck i underlivet

Hej har inte läst tråden utan snubblade bara in...
    Har själv problem med blodkärlen kring ljumskar/underliv (blått, svullet, kliar osv...) har inte värsta sorten tack och lov men tillräckligt för att jag ska ha ont och lida av det

Fick ett tips av min bm om en salva på apoteket för åderbrock Hurioid (eller något liknande) hjälper iaf lite, tar bort det värsta så jag iaf kan ha byxor på mig... Ville bara tipsa om den om ni inte provat, kan ju fungera?!

• Mamisita
    lobj skrev 2009-12-20 00:08:10 följande:
    Vi håller tummarna för att de ska funka!! Väntar även spänt på att få höra om resultatet......Finns de där gelépåsarna att köpa på apotek el hälokosten? Har inte Stadium i byn... 6.5 mil till närmaste Stadium m.m. och 4.5 mil till anda sportbutiker.
    Läste någonstans om tips med isbindor, att dränka dem i vatten och lägga dem i frysen. Men sen hur det fungerar vette tusan för de lär ju smälta...Lägga i en plastpåse då kanske?!

Annars kanske sådana där ispåsar man lägger i frysen kan fungera, kanske inte så skönt men något som kyler iaf.

Är det ingen annan som testat salvan jag nämnde tidigare (Hirudoid) och isf tycker ni den hjälper?
  • Mamisita
    jordnöten skrev 2009-12-20 16:42:59 följande:
    Testat Hirudoid på åderbråcken på benen, och tycker inte at den har någon effekt. Har inte testat i underlivet.
    Jag vet inte om det är placebo eller inte men jag tycker det hjälper lite. Absolut ingen mirakelkräm men för mig tar det udden av det värsta på blygdläpparna men tex på "bråcket" i ljumsken så händer det inget storartat.

Måste fråga kliar era bråck något?
Svar på tråden Åderbråck i underlivet