Åderbråck i underlivet
Eleni skrev 2009-11-10 19:05:49 följande:
Nej men dom hjälper väl bara mot det som är på benen? Dom har jag inga fysiska besvär av alls, tänkte mer använda srtödstrumpor för att undvika att dom blir större. Nu är jag hemma, bf igår! Har varit hemma sedan 1 okt. Det var okej på slutet på jobbet med, eftersom alla var så snälla och tog hänsyn till mig så jag kunde sitta lite, jobbar i vården. Men har man en stressig arbetsplats så är det ju mycket svårare. Hoppas att du kan bli sjukskriven!
Okej, nä du har rätt de hjälper ju inte där. Tycker tyvärr inte det hjälper så mkt att sitta ner. Helst liggande med bena upp i vädret. Går ju inte ligga så hela dagarna.
Jag har just gått och blivit arbetslös (jobbar som fritidspedagog) och i detta nu jobbar jag när de ringer in mig. Vilket kan vara mkt eller lite beroende på. Vet inte hur lätt det är att bli sjukskriven då?
Sist hade jag ett längre vikariat och hade nog kunnat bli sjukskriven men vägrade eftersom jag misstänkte jag skulle bli galen gå hemma.
Tog semester en månad innan BF och himmel det var ett klokt beslut.
Har du HP?
Å förresten, det är ju jätte jättenära för dig nu!! Roligt, snart är liten din här

Så jag hoppas inte jag får nå svar på det här inlägget