Inlägg från: Bambiblogg |Visa alla inlägg
  • Bambiblogg

Odd Molly - för oss inbitna del III

Duntoffla skrev 2009-11-08 21:10:55 följande:
    TAck Stargirl! En tanke bara, kan man inte ha med webbutikerna också? Eller är det bara jag som tycker det?
    Jag tycker inte det. Det finns så många! Blir väldigt rörigt. Och ska man ta med utlänska då också? Och då och då stänger dom ner... osv...

Nej, röstar jag på!
  • Bambiblogg
    Stargirl skrev 2009-11-08 21:14:46 följande:
    Jag tycker att det finns tillräckligt med länkar i bloggarna. Fast man skulle kunna ha en TS bara med länkar. Sen så länkar jag den TS till denna TS Alltså en separat tråd om BARA webshopparna. Vad sägs om det? Då kan alla skriva i den tråden om saker som bara handlar om ex frakt, nya butiker osv?
    Äsch, nej... lättare att hålla reda på en tråd och jag håller med dig om att det räcker med alla länkar till webbutiker i alla bloggar. Jag har t.ex. bokmärkat bambis lista, det räcker för mig!
  • Bambiblogg
    smulan0 skrev 2009-11-09 12:00:24 följande:
    *pust o stön* det var länge... men då har man ju lite tid att spara ihop pengar efter jul o reor!
    Ja, 1 december skrev bambi och visade några plagg:
    bambi.blogg.se/2009/november/pre-spring.html

Förra året så blev det en missing dress och comma top från pre-spring, så det blir nog nåt i år också.
  • Bambiblogg

Åh, men jag såg nu att bambi hade lagt upp bilder på ALLA pre-spring. Deepfling hade väl inte alla.

• Bambiblogg

Jag försöker planera mina pre-spring köp... försöker begränsa mig till 3 plagg. Men det fanns ju så mycket fint och så många fina julblusar.

• Bambiblogg
    smulan0 skrev 2009-12-02 17:19:26 följande:
    jag kan se om det känns ok så fotar jag lite... såg nu alchemistry tunic rouge på country dreams, har inte sett den innan ens på OM's hemsida. Den är ju sjukt fin och skriker mitt namn.... skit också!
    Den finns inte på OMs hemsida för den är från pre-spring.

bambi.blogg.se/2009/november/pre-spring-slappet.html
  • Bambiblogg
    Puffig Pingla skrev 2009-12-05 15:50:09 följande:
    Hej och hå,Nu har jag varit och provat igenom pre-spring. Säger som alla andra - shit vad små de är. Samtliga plagg satt mer eller mindre ordentligt tight under bysten.Vad händer???Kommer lägga ut bilder i bloggen i morgon bitti. Nu ska jag iväg på glöggparty.
    Såg att bambi hade provat igenom det mesta, men att de flesta var normala i storleken.
  • Bambiblogg
    Skrutteruttan skrev 2009-12-05 12:56:51 följande:
    Hej i tråden, måste bara fråga, jag har snöat in mig på en 4 continent x-stich (?), höstens kollektion, försöker lista ut det där med storlekarna. Jag har både 0 och 1 på mina kläder, jag har "normal" byst 75 B eller C beroende på hur mycket mjölk det är i dem . Skall jag ta 0 eller 1 om jag lyckas knipa en? Jag vill inte gärna att den skall vara jättestor nedtill och den är väl redan generöst tilltagen över rumpa och lår, eller?Stargirl: Jag vet ju att du har en, vilken storlek är det på din? Nu vet jag att du är mycket nättare än mig, men mest för att få en uppfattning..
    Jag säger att x-stichen är liten i storleken, speciellt över bysten.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III