• Jo79

Odd Molly - för oss inbitna del III

O shit. Nu klickade jag precis hem en Voile short dress i rött. Mitt första riktigta OddMolly köp. Jag har "bara" handlat två blusar innan på tradera, så det här var lite spännande.... Tvekade lääänge innan jag slog till, men så såg jag att storlekarna började försvinna och då vågade jag inte vänta längre. Dessutom lovade maken att han skulle köpa en OMklänning till mig när jag gått ner 10 kg (har precis börjat med VV- igen...) så jag gick händelserna...lite i förväg. Nu hoppas jag bara att stl 3 passar. Men, om den inte gör det nu så får jag se till att den gör det till jul...

• Jo79

Jag har en liten fråga... jag har en blus från OM som jag TROR heter superpleated... någonting. Det står 850 moolight over vancouver inuti i nacken, har mollydollars på ena armen och i nacken, är beige (chalk?) på "kroppen" och är vit i armarna. Nertill och på ärmarna är det jättefin spets. Heter den superpleated blouse, och vet någon vad den kostat när den var ny?

• Jo79

Jag fick alldeles precis hem en hearted tunic i almost black och oh my god!! vilken underbaring! Den var ju helt helt fantastiskt fin, jag snabbprovade den ihop med mina mysbyxor (städdag idag... ) och den kommer att bli en stor favorit hos mig. Skitsnygg!! *lycklig*

• Jo79

Jag undrar om alpaca cardigan (heter den så?), den långa, är sticksig? Kan man ha en kortärmad tröja under?

• Jo79

Hur är Native shirt (heter den så tro?) i storleken? Den är sååå fin och jag vill så gärna ha en sådan av maken i julklapp... Är lite osäker om den är stor i storleken bara. Kan någon hjälpa?

• Jo79

Usch vad trist med kopior. Egentligen har jag inte något emot att det kommer kopior på olika märken, men då vill jag som köpare veta klart och tydligt att det är en kopia. Lurad vill ju ingen bli.

En fråga: Har någon här inne en aning om vad freedom blouse kostade i nypris? Och när kom den?

Kika gärna in i min blogg! joscrapblogg.blogspot.com/
  • Jo79
    Frusna flickan skrev 2010-01-06 22:39:39 följande:
    Freedom kostade 1295 kr när jag köpte har jag för mig. Den är från höstens kollektion.
    Tack! Och tack Stargirl oxå!
    Kika gärna in i min blogg! joscrapblogg.blogspot.com/
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III