Det blev en first lady i royal...! Synd att jag alltid ska handla så sent i veckan bara- brukar ju aldrig hinna komma innan helgerna...undras hur det kommer sig..?
Och en suede tassel bag...som jag suktat på länge. Är ingen väskmänniska överlag, men när jag väl vill ha en väska ska det viktigaste få plats. Nuvarande väska har gått sönder, och är för liten. Det är iaf så jag försvarar köpet......
Nu ska jag spara mig för favoritklänningen, om den är normal i storlek. Är lite orolig för att 222 ska vara smal i ärmarna. Titta på bilderna- vad tror ni? Sedan har jag inte 100% bestämt mig: priset känns lite väl högt 2400kr....Men det är faktiskt det enda ur pre-spring som jag är intresserad av . Gillar inget annat av det jag sett.
Men lite knas känns det att ev. köpa en tunn vårklänning i december??? Varför släpper man pre-spring så in i h-e (ursäkta mig) tidigt?? Pre-.spring borde ju ligga i februari! Spring i mars-april, sommar i juni, prespring i augusti, höst i september-oktober, vinter november. Tycker jag. Personligen tycker jag också att de kan skippa pre- kollektionerna.
Nu ska jag svida om för drop-in fika på barnens dagis. Ut i kylan!