Inlägg från: malin o |Visa alla inlägg
  • malin o

Odd Molly - för oss inbitna del III

Lägger till i favvisar!

• malin o

Fick ett par blåa strumpor i julklapp som jag är så glad för! Inte en aning vad de kostade...
    Är sugen på nån ny blus, var på rean i söndags i limhamn, malmö, allt var ganska utplockat redan efter en timme...

• malin o

799 för ett par strumpor är egentligen ganska galet
    Eller?

• malin o

Usch va trist med en kopia. Ja hoppas verkligen att du fick den billigt...

• malin o

Tycker det kan vara lite olika med storlekarna. Jag har M i vanliga fall. Oftast har jag 2 i OM, men ibland har jag kommit i 1:or med, o sen 3 i koftor.
    Blev du klokare av mitt svar

JWM skrev 2009-12-29 13:04:34 följande:
    underbar tråd!funderar på några mollyplagg (som blir mina första) men vågar inte beställa då jag är osäker på storlekhar M i tajta t-shirtar men L i "vanliga" tröjor o koftor vilken storlek skall jag då ha på molly??
  • malin o
    smulan0 skrev 2009-12-29 16:01:51 följande:
    Frusna flickan skrev 2009-12-29 15:51:13 följande:
    Vad knäppt, gjorde först en beställning där pengarna drogs direkt som jag sedan annulerade, men pengarna är fortfarande dragna... tröttsamt... hoppas de kommer in på kontot igen imorgon! Får väl spara pengarna till vårnytt istället!
    Tror dessvärre att pengarna kan vara kvar hos banken upp till en vecka. I såfall ska man kunna ringa banken så att de släpper dem...
  • malin o

Gott nytt år alla mollysar! Så fina vi ska vara ikväll?!

• malin o

Ska till Vindåkra i Tygelsjö o se om där finns nått kul kvar 
    Har aldrig hamnat på Borgeby, men om det var utplockat så... hmmm, e ju såå shopping sugen!!!

• malin o
    Sylt skrev 2010-01-04 19:12:38 följande:
    Vet vilka öppettider de har på Vindåkra? Jag åkte förbi idag vid 14-tiden o då var det stängt...
    De har haft lite jul stängt. Imorgon torsdag är det öppet för vip 17-19. Sen öppet som vanligt igen.

Onsdag – fredag: 11:00 – 18:00
    Lördag och söndag: 11:00 – 16:00

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III