Inlägg från: Nicke Nyfiken |Visa alla inlägg
  • Nicke Nyfiken

Odd Molly - för oss inbitna del III

Stargirl skrev 2009-11-14 09:58:47 följande:
    Stackare som lämnat positiva omdömen och shoppat oäkta plagg tycker så synd om dem......Anmäl....kanske det lönar sig!!
    Hur kan man se att de är kopior?
  • Nicke Nyfiken
    Stargirl skrev 2009-11-14 12:46:22 följande:
    Man ser ju det på produktbilderna. De är fake all the way.
    Men är man inte så bra på Odd Molly kan det vara svårt att se. Är det mycket på tex Tradera som är fake? Jag hatar fake grejer så det skulle vara trist att köpa nått man tror är äkta som sen är fake. Speciellt jobbigt om man inte vet om det själv men andra som tex ni inbitna Odd Mollyare ser det. Kanske bäst att shoppa i vanliga affärer istället. Har köpt två koftor på tradera och nu blir jag osäker på om dom är äkta
  • Nicke Nyfiken

fru vanheden skrev 2009-11-14 13:22:15 följande:

De som säljer likadana kläder, helt nya om och om igen säljer oftast fake..Sen nu har jag lagt ut helt nya plagg som jag har beställt men inte passat mej istället för att skicka tillbaka men det är olika plagg och aldrig likadana tex..Ett bra tips
    OK, så tror jag inte det var. Är en ganska van traderare så jag brukar ha lite koll. Men jag viste faktiskt inte att det fanns så mycket fake Odd Molly.

En annan fråga, varför ska man spara tagsen som jag märkt att många gör?
  • Nicke Nyfiken
    isako skrev 2009-11-15 09:46:47 följande:
    Skulle absolut säga att den var äkta. Det du skall leta efter är som sagt det som står i ts. Den är normal till stor i strlk. Är du mellan två strlkar och inte har väldigt kraqftiga överarmar kan du gå ner en strlk.
    Tack!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III