Mabimao skrev 2009-11-24 16:58:51 följande:
Jag bara mååååååste få beklaga mig lite. Slog sönder induktionshällen.........3200 kr i självrisk med årsavdrag.......dammsugarhandtaget välte och gick sönder.....reservdel som måste tas hem..........räkningar på maaaassa mer än vanligt .........(snart jul och har inte hunnit köpa en enda julklapp ännu)......dåligt med pengar......utförsäkrad (som alla andra "friska"), och kan bara jobba deltid=pengabrist...........OCH hämtade cashmere kofta från första kemtvätten.......alla knappar sönder.........trots att de på kemen satt folie på dem innan, då pärlemoknappar kan vara ömtåliga.......enl OM skall det inte behövas, de ska hålla............vill INTE gå till butiken där jag handlat........de vill snart inte ha mig som kund tror jag...........två reklammationer av samma blus 327:an..........reklammation av jack ärm som resulterade i avdrag...........DET ÄR INTE MIN DAG!!!!Jag kan bara inse att det inte blir några OM för mig nu, varken på rea eller pre spring. Kommer knappt ha råd med jul!Sorry för depp inlägg!
Näe usch och fy! Men är det inte typiskt att det ska hända en massa oförutsedda utgifter så här innna jul?