Odd Molly - för oss inbitna del III
Bra ordnat Stargirl. Dig kan vi alltid lita på när det gäller fixande av ny tråd.
Bra ordnat Stargirl. Dig kan vi alltid lita på när det gäller fixande av ny tråd.
Är det någon som spanar in en "kvarglömd" 810 Everyday dress (dvs. OM:s stickade klänning) från förra året i marinblått med rosa fjäril på ryggen får ni gärna skrika högt. Storleken ska vara 0, och jag har fått för mig att det kan råka hänga någon kvar i någon fyndhörna i någon butik någontans. Tänkte att någon uppmärksam OM-fantast hade koll på denna i sådana fall. En vacker dag ska en sådan förhoppningsvis hamna hos mig.
Sara Mia skrev 2009-11-16 22:34:12 följande:
Skrutteruttan
Jag såg dina underbara Hasbeens på din blogg. Hur är de i storleken? Normala? Är de trånga att få på sig? Jag antar att de ger efter i skinnet så småningom eller vad tror du? Vore bra med ett expertutlåtande från någon som redan har ett par. Beställde du från deras hemsida?
x karin76 skrev 2009-12-04 10:57:37 följande:
Har fått ett sent ha-begär efter en OM-klänning från höst-kollektionen: #53 Sidesaddle dress i färgen royal (lila/blå toner). Tror i och för sig att den modellen varit lite ovanlig, men om någon springer på en i strl 1 får ni HEMSKT gärna tipsa mig om var den hänger. Förhoppningsvis kan butiken skicka om man ber snällt. Har nu dammsugit nätet (svenska och utländska) utan resultat. Det är bara den färgen som känns aktuell.
213.180.74.31/collections/fall09