Inlägg från: Innerjoin |Visa alla inlägg
  • Innerjoin

Odd Molly - för oss inbitna del III

malinoski skrev 2009-11-09 10:10:48 följande:
    God morgon! Härligt med ny tråd! :) Tänkte höra om någon kan hjälpa mig? Jag letar efter ett längre brunt linne att ha under några av mina mollys. Har en brun spoiler tank men ibland känner jag att det blir för mkt med spetsen när toppen har mycket detaljer, så jag skulle vilja ha ett helt slätt. Ungefär som en 100 gr lovelove tank, fast i brunt alltså. Är det någon som har sett det någonstans??
    Gina Tricot har 2 st olika bruna längre baslinnen, du kan se dem på hemsidan.
  • Innerjoin

Tabby!!! Supernyfiken, har du fått svar från "Lovely Knit säljaren" på Tradera??

• Innerjoin
    malinoski skrev 2009-11-10 19:45:51 följande:
    Ja det har du förstås rätt i, rek är kanske ett ännu bättre alternativ. Synd att jag inte tänkte på det tidigare.. :(
    Något ännu bättre och billigare är att skicka med DHL!! Då är paketet försäkrat och spårbart hela vägen. Gratis emballagekartonger . Går man genon Tradera så kostar tex ett paket på max 1 kg 42:-. Max 3 kg 52:-
  • Innerjoin

Frusna flickan skrev 2009-11-17 20:43:31 följande:

Men............. Har höstens koftor redan kopierats. Lukar kopia lång väg. Kolla säljarens alla objekt och de ser liksom oäkta ut på bild tom. Liksom mer kontraster i stickningen på något sätt. www.tradera.com/-NY-Odd-Molly-Lovely-Knit-Almost-Black-Strl-2-aukt
    ion_101900169
    Ja, det finns redan kopior på dem! Kostar ca 350:- med frakt från Kina....Så kränger de de för minst det dubbla på tradera *grrrr*
    Kolla Binas blogg senaste inlägget taggat på Kopior
  • Innerjoin

Någon som har en BRA dvs så gott som komplett lista på onlineshoppar i USA som säljer OM??

• Innerjoin
    Puffig Pingla skrev 2009-12-01 09:59:15 följande:
    *Buhu* de plagg jag vill ha, går baske mig inte billigare
    Gjorde dock ett bra sälj i söndags....sålde min Goolagong som var för liten till ett superpris!
  • Innerjoin
    freemind skrev 2009-12-18 12:08:20 följande:
    Ja precis :) Min är mer smutsgrå medans den på T är blågrå. Kopiorna brukar vara klarare i färgerna och "för" perfekta.
    Tänk på att ett foto kan ge helt fel färger....Mig veterligen är det endast de från i våras i bomull som är kopierade. Samt de från förra hösten i ull (där fanns en grå med orange band också) Det var den hösten då kopiorna på OM kom öht. Samt nu i höst då. Så tidiga kollektioner som detta är inte kopierade, och lite trist att en del tror att det finns kopior av ALLA OM plagg även från tidiga kollektioner....
  • Innerjoin

Lite OT: Men någon här som beställt Humanityarmband från shopen i USA? Hur lång tid tog leverans? Mina skickades med USPS den 5/12 International Letter men har ff inte kommit.....

• Innerjoin
    Puffig Pingla skrev 2009-12-29 13:30:30 följande:
    Jag jämförde med min lovely knit i royal som jag har på mig idag (om det kan vara till nån hjälp). Lycka till
    Snälla Pingla: Kan inte du fota de lappar/detaljer, samma som Hilti gjort på din LK i Royal och lägga upp på din blogg! Kunde vara intressant att se skillnaden/likheterna. Kanske även någon som har samma färg, Almost Black!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III