• Cashew

Odd Molly - för oss inbitna del III

jag sparar mina för att det verkar som att folk gärna ser att de finns kvar när man ska sälja dom. sen så underlättar det om man sparar knapparna tillsammans med taggen så man kan hålla reda på alla knappar, vilken som är till vilket plagg.

Nicke Nyfiken skrev 2009-11-14 14:57:29 följande:

fru vanheden skrev 2009-11-14 13:22:15 följande:
    OK, så tror jag inte det var. Är en ganska van traderare så jag brukar ha lite koll. Men jag viste faktiskt inte att det fanns så mycket fake Odd Molly.En annan fråga, varför ska man spara tagsen som jag märkt att många gör?
  • Cashew

ok. tack för svaret!

freemind skrev 2009-11-17 17:11:11 följande:
    Detta är "standardunderklänningen", den man fått med när man köpt vissa klänningar.
  • Cashew

jag har normalt strl 1 på OM, kan ibland behöva strl 0 men på min spring coat har jag strl 2. jag har iofs inte provat en1:a så den hade säkert funkat också. jag gillar inte när ytterplagg sitter för tight, men det vet jag ju iofs inte om en 1:a skulle göra.

vet inte om du blev så mycket klokare

• Cashew

Nej, kommer inte spoilers då får jag passa på nu då och bunkra lite

DansAnsan skrev 2009-11-22 13:23:27 följande:
    Angående att spoilers inte kommer till våren o sommaren: är det någon som vet om de kommer igen framöver? De är ju så snygga:)Anna.
  • Cashew

jag tackar för tipset hos CD!

en liten undran bara hur ni som visst innan idag fick veta? jag har handlat hos CD tidigare och får därmed nyhetsbrev därifrån. jag fick mitt idag där det stod att det va 20% på vissa delar av sortimentet och det har det ju varit i allafall 1 dag innan jag fick mailet. är inte det lite underligt att man som tidigare kund inte får veta innan rean börjar eller precis när den börjar, så är det ju iallafall hos de flesta andra webshoppar som tur är fanns det kvar det jag ville ha

• Cashew

tack! ja den är grymt snygg så jag försöker få tag i en men de kommer bara enstaka då och på tradera tyvärr

nån skrev att de är stora i storleken, hur upplever ni andra som har den?

isako skrev 2009-12-01 21:20:48 följande:
    # 584 Shanghai VarsityVääärldens snyggaste jacka om du frågar mig. Jag har två
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III