Inlägg från: Trollens mamma |Visa alla inlägg
  • Trollens mamma

Odd Molly - för oss inbitna del III

Jihaaaa!!!!

Jag har fått jobb vid en underbar butik som säljer massa Mollysar....måste bara få berätta,sååååå GLAD!!!!

Misstänker det blir handlat en del OM framöver.

• Trollens mamma

Tihi!!!

Jag vann min första tradera aktion idag...reg.mej idag....ja,jag ÄR sentänd.

Nu funderar jag bara hur jag ska betala....

• Trollens mamma

Kajsan:Ja,såg det nu! Jag bor i Finland,så jag brukar mest hålla till på huuto.fi,finska versionen av tradera.

• Trollens mamma

MammatillO:

Klart man får! Jag bor i Jakobstad,och här finns en jättefin inredningsbutik( vitt o lantligt),som också säljer massa Mollysar.Jag börjar jobba där imorgon. Sen också i grannstäderna Karleby o Vasa finns OM butiker.Uleåborg har jag faktiskt ingen aning om.

• Trollens mamma
    MammatillO skrev 2009-12-22 21:14:59 följande:
    Har ett par Uggs classic cardys ( dom stickade ) i storlek 9 och det är en svensk 40 sen har jag ett par uggs bailey button ( som jag fick hem idag) storlek 8 och det är i svensk storlek 39.Men om det är på tradera så är chansen möjligvis stor att dom är fejkade och där med inte samma i storlek som äkta uggs är.Trollens mamma skrev 2009-12-22 20:43:05 följande:
    Ok,Tack!
    Det är Tradera,och dom ser äkta ut,annat vet jag inte....hon påstår att de är storlek 8 = 38.
  • Trollens mamma
    MammatillO skrev 2009-12-22 21:32:07 följande:
    8 är absolut inte 38 , 8 är 39Trollens mamma skrev 2009-12-22 21:26:32 följande:
    Tack!

Jag har mailat säljaren och de ÄR 39 .
    Att det ska vara så svårt att få tag i äkta svarta Cardy storl.38....
  • Trollens mamma

Jag har shoppat idag!

alchemistry white,enticement long underdress och det bästa,en taradiddle grey till kanonpris 100 e. Linnet var -40 %,blusen norm.pris.

• Trollens mamma
    brawny skrev 2009-12-28 20:01:47 följande:
    Trollens mamma skrev 2009-12-28 19:56:05 följande:
    Grattis till fynden! Taradiddle Grey står på min önskelista... Fanns det fler? I stl 2?
    Tyvärr,endast en 2:a.den knep jag.
  • Trollens mamma

Kan nån vara snäll och hjälpa mej!
    Vad är namnet på en vit klänning med lila knytband och lila volang nertill...påminner mycket om million dress.....

• Trollens mamma

Ingen vet vilken klänning jag pratar om?????Har ingen lila volang utan mer lila broderier ner på klänningen....

• Trollens mamma
    Frusna flickan skrev 2010-01-22 18:41:18 följande:
    Jo jag vet vilken det är (Pingla säjer väl en sådan kjol just nu?) Jag vet inte vad den klänningen heter tyvärr........... Men den ser ju ut som million i tyget.
    Jamen just en sån kjol,fast klänningen är det då jag söker namnet på....
    är min ABSOLUTA drömklänning och jag SKA hitta en i storl 1 snart!!!Vill ha,vill ha!!!!!!!
  • Trollens mamma

isako:Nej,det är inte den,men påminner dock.

ellianne:Tack,snällt av dej om du orkar kolla. Jag kollar tradera dagligen om det ska komma min klänning dit.

• Trollens mamma
    Frusna flickan skrev 2010-01-22 21:22:42 följande:
    Åh så snällt! Jag har fått svar med tips om två som jag ska ringa först (i Sverige) (Tack rara medsystrar!) Helst vill man ju slippa skicka med dyr post över gränserna, fast i detta fall gör jag vad som helst känns det som. Avis på ditt jobb!Har ni tagit in den i dark cherry?
    Så fint!Hoppas det ordnar sej annars får du höra av dej till mej. Vet att chrysalis wrap i dark cherry kommer till butiken.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III