Odd Molly - för oss inbitna del III
Jihaaaa!!!!
Jag har fått jobb vid en underbar butik som säljer massa Mollysar....måste bara få berätta,sååååå GLAD!!!!
Misstänker det blir handlat en del OM framöver.
Jihaaaa!!!!
Jag har fått jobb vid en underbar butik som säljer massa Mollysar....måste bara få berätta,sååååå GLAD!!!!
Misstänker det blir handlat en del OM framöver.
Tack kära ni!
Morty:Japp! Inte så mycket mer men jo tidigare,
Tihi!!!
Jag vann min första tradera aktion idag...reg.mej idag....ja,jag ÄR sentänd.
Nu funderar jag bara hur jag ska betala....
Kajsan:Ja,såg det nu! Jag bor i Finland,så jag brukar mest hålla till på huuto.fi,finska versionen av tradera.
MammatillO:
Klart man får! Jag bor i Jakobstad,och här finns en jättefin inredningsbutik( vitt o lantligt),som också säljer massa Mollysar.Jag börjar jobba där imorgon.
Sen också i grannstäderna Karleby o Vasa finns OM butiker.Uleåborg har jag faktiskt ingen aning om.
Ni som har uggs.Motsvarar 8 storl 38? Ska buda hem ett par,men är inte 8 storl 39 egentligen?
Jag har shoppat idag!
alchemistry white,enticement long underdress och det bästa,en taradiddle grey till kanonpris 100 e. Linnet var -40 %,blusen norm.pris.
Kan nån vara snäll och hjälpa mej!
Vad är namnet på en vit klänning med lila knytband och lila volang nertill...påminner mycket om million dress.....
Ingen vet vilken klänning jag pratar om?????Har ingen lila volang utan mer lila broderier ner på klänningen....
Frusna flickan:Jag jobbar i en Odd Molly butik i Finland.Kanske jag kan hjälpa dej?
isako:Nej,det är inte den,men påminner dock.
ellianne:Tack,snällt av dej om du orkar kolla. Jag kollar tradera dagligen om det ska komma min klänning dit.