Odd Molly - för oss inbitna del III
Jag har hittat många finingar från Fallkollektionen på Ajabaja..vet ni om dom kommer reas snart?
Vill ogärna köpa kläderna nu som reas snart
Jag har hittat många finingar från Fallkollektionen på Ajabaja..vet ni om dom kommer reas snart?
Vill ogärna köpa kläderna nu som reas snart
Jag fick denna i present från min fina karl...
www.ajabajakids.com/shop.asp&item=7499
Men jag har jättesvårt att bestämma mig för vad som passar till..någon med förslag?
Inleder nya året med tråkigheter
Köpte mina första OM-plagg nu i mellandagarna och hade min T88 Smock blus (rätt namn?) på mig igår. Hann väl ha den någon timme, sen lossnade sidenbanden på båda sidorna..
Känns inte ok i kvalité för ett så dyrt märke! Är det något känt problem? Och vad gör man? Reklamera och hoppas på att nästa håller eller är det lönlöst?
Bör man be om kompensation från butiken??
Trist!
Åh nej
Köpte ju en vit kort T88 som sidenbanden lossnade på..självklart har inte affären kvar denna då den va på rea
Måste därför hitta en ny i stl 1 eller 0.. Mathilde har den inte enl tjejen i telefon..
Någon som sett en sån någonstans? På rea då tack
Tjtar vidare...
Sorry!
Men..jag kontaktade webshopen där jag köpt den trasiga T88an och hon tar antingen emot den eller sänker priset med 100:-
Är inte det lite lite? Ni andra med trasiga sidenband har väl fått 20%?
Råkade snubbla över en brun Makeout Blouse till 50% på Mathilde..
Den sitter så galet bra och täcker magen perfekt, att jag måste hitta fler!! Och då gärna på rea
Någon som sett en sådan i nån shop?
Ingen som sett en Makeout blouse i stl 0 på rea någonstans?
Håller tummarna!!