Inlägg från: söta kråkan |Visa alla inlägg
  • söta kråkan

Odd Molly - för oss inbitna del III

Hej! jag letar efter webbbutiker med rea på odd molly men hittar bara ett fåtal...har ni någon lista på villka butiker som har odd molly på nätet? tack på förhand

• söta kråkan
    Bambiblogg skrev 2010-01-12 09:39:55 följande:
    Bambi och Katinka hade bra listor!
    villka är det?
  • söta kråkan
    Bambiblogg skrev 2010-01-12 12:34:08 följande:
    bambi.blogg.se/oddmollybesatt.blogspot.com/ Om man bor i Stockholm så brukar man få tag i det mesta man vill ha. Men om man inte gör det så kanske det är bäst att förboka. Vart tänkte du förboka ifrån? Svenska webbutiker har väl inte förbokning?
    tack så mycket
  • söta kråkan

hoppas ingen blir arg för jag slänger in en bild här men så här ser den ut

NY blogg lösen ord finns i presentation
  • söta kråkan
    Lillla My skrev 2010-01-21 13:25:43 följande:
    Jag har de ljusgula byxorna från sommarens kollektion och där är det små hål i mudden vid fötterna. Så det ska vara så, en lite "sliten" look.
    seriöst...ser ju helt sjukt ut som en råtta ätit på tröjan. Usch så besviken jag blev det syntes inte alls på bilden. Dessutom var plagget fullt av djur hår och andvändt. Tack för hjälpen.
  • söta kråkan
    Lillla My skrev 2010-01-21 13:25:43 följande:
    Jag har de ljusgula byxorna från sommarens kollektion och där är det små hål i mudden vid fötterna. Så det ska vara så, en lite "sliten" look.
    fast jag har byxorna med och dom är det inga hål i är inte det skumt ?
  • söta kråkan
    Lillla My skrev 2010-01-21 13:33:33 följande:
    Vet ej om det är olika från kollektioner, någon som vet mer kanske kan svara på detta. Hålen på nedre mudden på hoodien syns på bilden i annonsen men byxorna var lite suddig så där ser det lite otydligt ut. Men det är inget som förra säljaren gjort utan en detalj som OM gjort från fabrik.
    okej...skönt och veta jag tycket det såg för jämt ut för att vara gjort av en tvättmaskin
  • söta kråkan

finns det någonstans där man kan se bilder på äldre odd mollysar ? denna ska ju vara spring 2009 om påsen stämmer.

• söta kråkan

Jag vet inte om man får göra så här men efter att ha synat min dress 1 gång till så måste jag fasiken nog göra det för ny upptäckte jag att jag fått en dress istl 2 och inte stl 1 byxorna är svarta och skitiga ner till och dressen är uppenbarligen andvänd. Jag vill höja ett varningens finger då tjejen blå nekar då jag får tag på henne. Har blivit lovad pengar tillbaka men det tvivlar jag på att jag får.

• söta kråkan
    Lillla My skrev 2010-01-21 14:13:37 följande:
    Tråkigt när det inte stämmer med beskrivningen om skick och så, sånt är verkligen irriterande. Väldigt trist när storleken inte stämmer, sånt är ju viktigt.
    eller hur...jag ville ju ha en ny i rätt stl inte en i fel stl som dessutom är beg. Dessutom så är det inte den som står på konto som säljer utan hennes vänninan så man bollas i mellan personer. 946 kr är en del ändå så jag hoppas hon för över pengarna till mig. Jag har ingen nytta för en beg dress i fel stl dessutom.
  • söta kråkan
    smulan0 skrev 2010-01-21 14:40:49 följande:
    om har lite knäpp design ibland. Det är ju förståeligt att man tror att det är fel på plagget när det är så slitet i designen så jag brukar påpeka det ändå i annonsen så det inte blir missförstånd. Men tycker själv att det är snyggt och det är ju sånt som skiljer en hoodie från OM från en hoodie från HM...
    Jo jag hade nog kunna leva med den detaljen {#lang_emotions_wink} Men inte med att den är fel stl och skitig....känns så tråkigt och ännu värre då jag får vibben av att jag kan glömma att få några pengar tillbaka.
  • söta kråkan
    smulan0 skrev 2010-01-21 15:09:35 följande:
    nej det känns ju inte alls bra... hoppas det ordnar sig!
    tack så mycket, det hoppas jag med.
  • söta kråkan
    Bina skrev 2010-01-21 14:52:20 följande:
    Wiee... jag fick ursnabb leverans.. Fonda dress i min brevlåda idag Den är normal i storlek med mjuk och fin velour som tidigare.. lite stretchig sådär. Möjligen att den följer figuren en aning.. everydaymolly.blogspot.com/2010/01/fonda-dres...
    Jätte fin {#lang_emotions_laughing}
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III