Odd Molly - för oss inbitna del III
Hej! jag letar efter webbbutiker med rea på odd molly men hittar bara ett fåtal...har ni någon lista på villka butiker som har odd molly på nätet? tack på förhand
Hej! jag letar efter webbbutiker med rea på odd molly men hittar bara ett fåtal...har ni någon lista på villka butiker som har odd molly på nätet? tack på förhand
Hej tjejer nu behöver jag verkligen eran expert hjälp jag köpte denna på t och fick hem den idag men nere på mudden & midjan så är det som små hål ska det vara så? ser helt sjukt ut
http://www.tradera.com/-NY-ODD-MOLLY-pink-velour-hoodie-pants-st-1--auktion_105236543
hoppas ingen blir arg för jag slänger in en bild här men så här ser den ut

finns det någonstans där man kan se bilder på äldre odd mollysar ? denna ska ju vara spring 2009 om påsen stämmer.
Jag vet inte om man får göra så här men efter att ha synat min dress 1 gång till så måste jag fasiken nog göra det för ny upptäckte jag att jag fått en dress istl 2 och inte stl 1 byxorna är svarta och skitiga ner till och dressen är uppenbarligen andvänd. Jag vill höja ett varningens finger då tjejen blå nekar då jag får tag på henne. Har blivit lovad pengar tillbaka men det tvivlar jag på att jag får.
Men inte med att den är fel stl och skitig....känns så tråkigt och ännu värre då jag får vibben av att jag kan glömma att få några pengar tillbaka.