Inlägg från: Fossing |Visa alla inlägg
  • Fossing

Odd Molly - för oss inbitna del III

Hej i tråden!
    Hur är egentligen T88 buttondown i storlek?
    Har för mig att storlek 3 satt bra på mig sist jag provade, har storlek 3 på check me andress och Makeout (den är lite stor nertill men bra över brösten) men så provade jag en Voile short dress och den passade i storlek 2..

~Thea 0609 ~ *Love 0904* ~ *Mira 0912*
  • Fossing

Tvekar också jättemycket på Fonda dress, vill ha en men storlek och färg, hjälp
    Kan man lite på ajabajakids nu eller vad tror ni, almost black verkar helt plötsligt vara borta, är den slut då eller?

• Fossing

Jag har fått hem min Fonda dress (almost black stl 3) från Bohdi idag, tyckte om det ännu mer än jag trodde jag skulle göra, helt perfekt.

• Fossing
    higher skrev 2010-01-27 19:03:04 följande:
    Efterlysning: Fonda i chalk st 3 i någon webshop alt butik som skickar. Bor på landet...Jag tror att jag kommer att dö om jag inte får ha en sådan i min garderob
    bodhi.se verkar ha kvar, jag köpte min i almost black där.
  • Fossing
    LPW skrev 2010-01-30 18:12:07 följande:
    Tack! Chills top är ett ursött linne (jag skulle vilja ha ett vitt). Jag vet att Tea dress kostar en del men är den så fin som den verkar (och om den sitter bra- en del Odd Molly kläder sitter jättebra på mig- andra passar mig inte alls) så kommer jag att köpa den.
    Du som har så nära till en bra Odd molly butik, var där i fredags men köpte tyvärr inget
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III