Inlägg från: freemind |Visa alla inlägg
  • freemind

Odd Molly - för oss inbitna del III

Tindrisen03 skrev 2009-11-08 21:42:23 följande:
    Provar i denna nya tråd också..min fråga försvann lite i slutet på förra Är det ngn som vet var jag kan få tag på en T88dress i grey? Wenshop alt fysisk som skickar el fysisk som inte skickar i Sthlm el Örebro..
    Vilken storlek är du ute efter?
  • freemind
    brawny skrev 2009-11-09 10:08:45 följande:
    Tack för nya tråden, stargirl! Har precis varit o köpt en blus av en tjej. I den står det "497 on a date with the unknown" och den kommer från Living Tenfold. Ngn som vet vad den heter "på riktigt"? Den är långärmad, i bommull och har enfärgade broderier på bröstet.
    Den heter Poplin 'Date' Blouse.
    Kolla här: www.marengs.com/odd-molly-poplin-date-blouse-p-102.html&osCsid=05301e174ba77b02fdae6cff0468cfd4
  • freemind
    alias skrev 2009-11-09 19:44:22 följande:
    Jag är så GLAAAD! Hoppade in på tradera och VIPS klickade jag hem en jeanskjol i storlek 3 på Köp Nu. Hurra.Stod och höll i en i somras, på Mathildes rea, och har sedan dess ångrat att jag inte köpte den.Nu är ordningen återställd!!!
    Grattis
    Jag köpte en på Mathildes rea
    Det ångrar jag inte!
  • freemind
    Tindrisen03 skrev 2009-11-10 13:11:45 följande:
    Har äntligen hittat T88 dressen i grått som jag letat efter så. Fick hjälp av huvudkontoret med butiker som tagit in den och satte mig och ringde runt Hittade den på en liten ort utanför staden där mina föräldrar bor. Nu en liten undran; ni som har den, har ni haft problem med att de sidenbanden också lossnat dvs de över bröstet? Ngn butik nämnde när jag ringde runt att de skickat tillbaka alla för att banden lossnat. Blir ju lite bökigt att få hjälp om det händer eftersom butiken ligger så långt ifrån där jag bor. El tror ni att Odd Molly butiken i Sthlm hjälper till om det skulle hända?
    Jag har en T88 dress i grått och mina band sitter som berget.
    På produktbilderna finns det ju inga band så skulle de ramla av och du inte vill sy fast dem så kan du ju ha klänningen utan dem.
    Annars får du väl ta upp det med butiken och begära en liten kompensation i förskott, utifall att om det skulle hända något.

mollyist.blogspot.com/
  • freemind
    Bina skrev 2009-11-11 17:39:51 följande:
    Ja shit - nu slant jag trots att jag bara skulle rensa idag )
    VA?
    Berätta!
    Jag är klicksugen eftersom två av mina fynd måste returneras!

mollyist.blogspot.com
  • freemind
    Bina skrev 2009-11-11 18:19:05 följande:
    malinoski & Morty:Det blev en fuzzy beanie som avslut på säsongen... jag har skrivit en liten summering av hösten.. den blev inte alls som jag tänkt mig (och ännu har inte alla reor varit :-0 )everydaymolly.blogspot.com/
    Aha... kanske ska läsa klart innen jag skriker ut högt!
    Den är FIN!

mollyist.blogspot.com
  • freemind
    isako skrev 2009-11-11 22:27:42 följande:
    Tjejer.. Börjar bli desperat... H&M skärpet. Ingen som sett det i sin butik??Vill ju ha det tillmin voile short dress till jul..
    Du har meddelande i din blogg!
  • freemind
    Peak skrev 2009-11-12 12:15:20 följande:
    vilka fina modeller som kommer!Såg ni äntligen hemma, visst hade väl tjejen som fick nytt sovrum en OM på sig? Namn??Fanns det inte en lista på butiker som säljer OM i ts innan? Vart hittar man den? Kikade i de gamla trådarna och hittade ingen, kanske kommer ihåg fel?
    Den heter: #916 Blue eyed tunic

mollyist.blogspot.com/
  • freemind
    One skrev 2009-11-12 12:31:19 följande:
    Ni som har kneelenght socks - vilken färg tycker ni är användbarast? Funderar på chalk, grey eller blue.Sedan mockaväskorna: någon som märkt om de fäller färg om de blir blöta? Tänker mig ett snöande, med t.ex. blötsnö, om de då fäller blir min ljusa jacka färgad...=inte kul.Någon som vet? Eller kan testa: gnugga med en vit fuktig lapp på en väska- blir den färgad?Sedan- vad är det för nr på den pre-spring klänningen som Helena Christenssen har på sig- den som vi alla verkar gilla?
    Helenas klänning heter: #222 duvet rose dress
    Mina kneelenght socks i chalk använder jag mest.
    Mockaväskorna kan jag inte hjälpa dig med... tyvärr.

mollyist.blogspot.com/
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III