Odd Molly - för oss inbitna del III
Lite Pre-fall rea hos Ajabaja!
Lite Pre-fall rea hos Ajabaja!
Här kan man se bilder på Odd Mollys pre-spring!!!
campaign.constantcontact.com/render%3D%3D
Underbart!!!
Jag vill också ha fatt på ett sådant skärp! Några tips?
Freemind - jag har mailat dig!
Jag som är galen i jul, köpte igår Amelias jultidning - lite tidigt, jag vet...
Iallafall fanns det en annons från Juniform där de erbjuder 15% på ett helt köp t.o.m. 31 december med koden: ameliajul
Kan ju vara bra att veta till pre-spring släppet! I annonsen fanns bild på #218 Duvet s/s blouse, som kommer kosta 1295:-, så då vet man hur priserna ligger litegrann.
Är det någon som vet något om läget på Juniform? Hon brukar alltid vara snabb med att lägga ut kollektionerna. Nu har hon inte bloggat sedan 13 november och svarar inte heller på mail.
Någon som har koll?
Slänger in en fråga här för att se om någon kan hjälpa till...
Förra veckan blev jag tipsad om en butik som fortfarande (innan påfyllningen kom!) hade Fonda dress kvar. Ringde och köpte en - betalade med kort via telefon inkl 80 kronor i fraktkostnad.
Imorgon har det gått en vecka och fortfarande ingen klänning! Jag har mailat butiken för att be dem skicka över reknumret, så jag kan spåra det själv, men i svaret lyckades de undvika den frågan! Jag misstänker därför att de låtit den gå med vanlig post och att den kommit bort. Jag förutsatte att de skickar den rek när de tar 80:- i porto. Så otroligt ledsamt!
Jag tror inte att butiken är oseriös, men jag vill ju inte heller betala såpass mycket pengar för ett plagg som kanske inte dyker upp. Vilka skyldigheter/rättigheter har jag som konsument i denna fråga? Någon som kan hjälpa mig?