Inlägg från: Sandra G |Visa alla inlägg
  • Sandra G

Odd Molly - för oss inbitna del III

*ledsen* Har sett att min Spoiler underdress håller på att spricka i sömmen mitt fram. Kan man laga det själv på nåt sätt?

• Sandra G

Jag tvättade min för nån vekca sedan och jag tyckte inte att den drog ihop sig.

Tabby skrev 2009-12-15 20:15:34 följande:
    Ok, hoppas någon orkar svara...jag med mina lovely knit frågor .Ni som tvättat era i ull förstår jag att de de drar ihop sig lite. Töjs de sedan igen efter lite användning?Innan ni tvättat dem, tycker ni att plagget töjt sig något?Tacksam för snabbt svar .
  • Sandra G

När kommer Fonda dress ut i butiken? Är det nu i början av januari? Någon som vet vad den kommer att kosta?

• Sandra G

Hur mycket brukar de rea för på Odd Molly butiken?

• Sandra G

Vet ni om Fonda dress kommer att komma nu i januari?

• Sandra G

NewYorker:

Vad fanns det mer för nåt kvar?

• Sandra G
    Mabimao skrev 2010-01-20 16:54:47 följande:
    Black Fonda beställd. Tjoho! Hoppas jag tog rätt storlek.......väntar på att ajabaja skall släppa vad de tagir in.......
    Jag har också beställt en svart. Vad tog du för storlek? Vad brukar du ha för storlek? Jag har inte så många OM plagg men jag chansade på en 2:a
  • Sandra G
    Mabimao skrev 2010-01-20 19:19:02 följande:
    Jag har 3:a på en del och 4:a på en del. På Deidreress, som jag tycker liknar denna i modellen, har jag 4:a. Tycker om när armar och rygg inte sitter år för mycket. Men jag vet att jag kan ha Deidre i 3 också. MEN, jag chansade på en 4:a. Tror kanske att det inte gör massa om den är liiiter stor. Men jag kan få ångra detta djupt.....
    Hoppas den passar. Annars så får man väl byta.
  • Sandra G

Någon som vet om #232Print frill tee finns på OM butiken? Pris?

• Sandra G

Kommer Lovely knit med i släppet nästa vecka?

• Sandra G

Duntoffla:

Vet du när Lovely knit kommer att släppas i svenska butiker? Vill inte beställa från Deepfling

• Sandra G
    alias skrev 2010-02-03 08:31:23 följande:
    Lovely Kniten kostade 186 USD hos Deepfling, (obs! att den kostar 206 USD hos Fitts & Co!)186 USD blir ca 1 340 kr. Avsevärt billigare än i Sverige.Försäkrad frakt kostade 32 USD, ca 230 kr - men det var för tre plagg.Även om jag lägger hela den fraktkostnaden på Lovely Kniten blir det ju billigare än hemma.Jag tycker Deepfling är toppen, leverans till dörren och aldrig några problem.
    Brukar man åka på tull ofta? Hur betalar man?
  • Sandra G
    Tindrisen03 skrev 2010-02-05 09:37:39 följande:
    De har fått dem, var inne och tjuvkikade i går. Men de packas upp först på måndag kl 10
    Vet du vilka plagg som kommer då?
  • Sandra G
    alias skrev 2010-02-07 07:53:42 följande:
    Jag är så besviken. Satt och väntade när ajabaja uppdaterade och högg en 390 Four Continents X.stitch i brunt direk. Jag fick också en orderbekräftelse på den.Nu får jag mail att den tog slut och att jag blir utan! Tydligen tog de emot så många förbeställningar att den var slut redan när den släpptes på sajten!Jag har hört mycket negativt om ajabaja tidigare, att paket kommer bort (de tar ju porto oavsett  hur mkt man handlar för men sänder inte spårbart), att det är problem med returer osv. Nu lägger även jag denna butik till avdelningen skitbutik.Och nu är ju denna godbit slutsåld överallt! Om ni ser en, i brunt - pls hojta!!! :-
    Jag såg precis i en blogg att nån butik skulle ta in den i brunt. Jag inboxar dig adressen dit. (inte min blogg)
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III