Inlägg från: Tuffelisa |Visa alla inlägg
  • Tuffelisa

Odd Molly - för oss inbitna del III

Tabby skrev 2009-11-20 11:43:37 följande:
    Kan någon hjälpa mig. HAr någon handlat från denna säljare och är hon seriös? www.tradera.com/NY-ODD-MOLLY-FANTASTISKA-VACK... Jag köpte en likadan kjol som denna för några dagar sedan, och ser att hon lägger ut en likadan idag. När jag kollar bland alla sålda Mollyplagg ser jag att ytterligare likadan kjol sålts i sammas storlek lite tidigare. Hon har även sålt denna i andra storlekar. Jag tyckte hon verkade seriös för hon såljer en massa som inte kan vara kopior och denna kjolen har jag inte hört att det ska vara någon kopia. Men jag blir lite orolig nu. Auktionen kom ut idag. Jag betalade min kjol igår :-/
    Jag har handlat av henne 2 gånger, dock inte kjolen men en googalong dress (stavning?) och en liten underkjol från OMs allra första kollektioner. Båda är superfina och hon skickade jättesnabbt. Har själv också spanat på kjolen då jag har sett att hon har sålt den ett bra tag nu. Kan tillägg att min googalong troligtvis var från en outlet/2:a sortering då märkeslappen var klippt på mitten.
    När du har fått kjolen skulle du kunna skriva här hur lång den är i verkligheten, jag vill nämligen ha en sån som slutar mitt på eller strax över knäna.
  • Tuffelisa
    Puffig Pingla skrev 2009-11-21 00:07:50 följande:
    Jag har handlat av henne och hämtat varan i hemmet. Hon är helt ok. Du kan tryggt handla. Jag har en likadan kjol och är supernöjd med den.
    Vad snygg den kjolen var på dig (kollade bloggen). Nu MÅSTE jag ha en sån :) Har tvekat så många gånger på T när den har sålts, men nästa är definitivt MIN
  • Tuffelisa

En trea på ca 80m2 ligger på ca 5-6000kr i Stockholm.
    Min mammas tvåa på 57 ligger på 4300kr

• Tuffelisa

Finns det någon som redan har köpt något ur prespring som har bild? Jag är så kluvad över vilka jag ska köpa, vill ju ha allt, tycker färgerna på prespringkläderna är så fina.

• Tuffelisa
    malinoski skrev 2009-11-30 13:50:09 följande:
    Kläderna har inte kommit ut i butik ännu.
    Jaha, så många har ju lagt ut dem nu på nätet så jag trodde det gick att köpa redan nu
  • Tuffelisa

Vet någon om livealot blouse kommer i vår också?
    Har för mig att jag har hört att det ska komma fast utan brodyren på ryggen? Nån som vet hur mycket det stämmer?

Tack på förhand

• Tuffelisa
    malinoski skrev 2009-12-02 12:15:17 följande:
    Yes, den kommer! :)
    Å perfekt då ska jag spara lite extra slantar tills dess :)
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III