Odd Molly - för oss inbitna del III
Ni som har bra koll! Brukar det vara nån bra rea i webbutikerna?
När i så fall brukar det vara?
Ni som har bra koll! Brukar det vara nån bra rea i webbutikerna?
När i så fall brukar det vara?
Halloj på er! Är ju ingen storköpare av OM men verkar ha haft otur med ett av mina plagg en revolution blouse i Royal. Mitt första ex upptäckte jag ett hål i redan innan jag hann använda den. Gick tillbaka till butiken och fick en ny. Den nya är använd en gång. Tvättad i 30 grader handtvättsprogram i tvättpåse..... När jag skulle stryka den hittar jag ett likadant hål i tyget. Tyget är liksom så tunnt på vissa ställen att det är hål rakt igenom. För mig som tycker att 1500 är dyrt för ett plagg och som använder dessa plagg till fest/fint känns det inte ok! Någon mer som känner igen detta? Känns retligt att gå tillbaka ytterligare en gång för samma fel! Är det fler plagg som är av så otroligt tunn kvalitet så meddela mig gärna så att jag inte köper något av dem via nätet!
Lite OT men vet att en del av er säljer på Tradera! Tänkte ta mig i kragen o fixa ett automatiskt vinnarmail. Vilka uppgifter behöver stå i det?
Hoppas hoppas att det är jag som haft otur, men måste få höra era kommentarer!
Har nyligen upptäckt OM och har sedan i höstas köpt 4 plagg. 3 av dem har jag fått reklamera! 2 av dem har det varit hål i redan innan jag tvättade dem 1:a gången. Ett plagg hann jag tvätta 1 gång, i 30 grader handtvättsprogram och i tvättpåse innan jag upptäckte ett hål.
Tråkigt tycker jag och är inte van att behöva göra så mycket reklamationer varken hos billiga eller dyrare märken!
Nån som vet hur snabba CD är på att svara på mail?