Inlägg från: Solglimten 06 |Visa alla inlägg
  • Solglimten 06

Odd Molly - för oss inbitna del III

Hej,

Är det någon som har koll på den här snygga bruna velourklänningen från Burn Baby Burn som jag såg till salu både på T. och inne på en blogg.
    Är det någon här inne som vet hur den är i strl? - liten/stor/normal 
    Är det den där modellen där knapparna går upp så lätt?
    Vet någon nypris ungefär så att man vet var man skall lägga sig budmässigt?

• Solglimten 06

Kikar in och säger hej.
    Jag måste nog vara ensam om detta men jag har inte fallit för Fonda dressen. Prövade den vita i strl 2 - men det var inte jag - så den avstod jag. Prövade Nymph dressen oxå, men förstod inte storheten med denna heller. Jag ser fram emot nästa leverans istället.
    Såg ut som en överkokt köttbulle i min Fonda dress - magen bara putade ut - och inget jag skulle kunna visa mig i på jobb. Nymphen var fin - men för fin för mig, jag är mer för ullklänningar och saker som går att slänga in i maskinen efter matning... :D

En litet önskemål dock, ni som har koll - skulle någon här springa över en #810 Everyday dress - ullklänningen med fjäril på ryggen - i almost black i strl 2 så kan ni väl hojta till. Har sökt med ljus och lykta efter denna på rean - utan framgång.

• Solglimten 06

Hmmm,

Jag erkänner stort - ber om ursäkt på mina bara knän för alla tidigare uttalanden, men hmmm - jag har trillat över en vit Fonda dress i strl 2....

Jag som absolut inte skulle ha en sådan....
    Men såg den på vänninan i pink igår, och jag blev helt förhäxad. Bara måste ha en sån - och efter lite letande på nätet hittade jag den på Bodhi.se

Så - alla kan väl ändra sig, eller hur...???

*lycklig* Väntar nu med spänning på paketet.

• Solglimten 06

Hmm- någon här inne som inte hittat rosa Fondas ännu - hör av er till mig!

• Solglimten 06

Alltså - ingen annons eller så - utan bara ett litet tips - vet inte om man får lägga ut det här i tråden så jag låter bli! Främst strl 2 då.

• Solglimten 06

Eller - får man länka utländska webshoppar? Har inte fattat ännu?
    Förlåt för spamming...

• Solglimten 06
    Sara Mia skrev 2010-02-02 17:26:03 följande:
    Det vore superbra med någon sorts lista. Man kan väl inboxa sin privata mail sedan så är det ju ingen som kan ha någon åsikt. jag skulle också gärna vilja ha namnen.
    Jag skulle oxå gärna vilja ha namnen så att man kan undå att bli lurad! Inboxa mig gärna!
  • Solglimten 06

Lite OT men - någon här itråden som har erfarenhet hur lång tid det brukar ta med rek. post från USA? När jag går in och söker på USPS så står det bara att det lämnat USAden 30/1? Det är väl posten.se man skall fortsätta på att söka på sedan, eller? Brukar Mollysar fastna i tullen? Många frågor, men det var första gången jag försökte mig på en beställning från amr. webshop, och tycker det tar en förfärlig tid, eller oxå är det för att jag vill ha mina plagg NU.... :D

• Solglimten 06
    Tindrisen03 skrev 2010-02-04 18:07:21 följande:
    Var inne i OM-butiken och rekade lite vad de tänker släppa på måndag. En enda klänning, den men axelband i nymphserien. Inte Prairie el Magnolia el alchemistryklänningarna. Inte Lotta Lotta kappan, inte silkeskjolar. Allt det kommer i deras nästa släpp i början av mars. Fick dock se en mkt intressant dark powder magnolia dress på bild. Den finns ju inte med på produktbilderna på OM hemsidan. Såg riktigt fin ut!
    Oh - då hinner man ju spara undan lite till Lotta Lottan. Någon som vet var de skall ta in den i rött?
  • Solglimten 06

Jag är arg som ett bi. Hade ett Mollyplagg till salu på T där jag använde produktbilden, såsom "de flesta andra" också gör. Plagget var uppe i en hiskeligt hög summa pga av två som budat mot varandra, och vips, så får jag mail från tradera att auktionen stängts ner pga felaktig bild????

Då skall väl alla andra auktioner på Mollysar oxå i princip stängas ner då oxå. Hur gör man nu - känns ju lagom kul, även om jag fotar och lägger upp igen så lär det ju inte bli lika högt pris igen. Arg, arg, arg.
    Varför har de stängt ner bara min? Vad kan man göra? Tacksam för svar!

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III