• Anna76

Odd Molly - för oss inbitna del III

Nu kikar jag in också, har inte visat mig här innan, bara smygläst llite
    Jag röstar på Spoiler underdressen, den har jag till i princip alla mina mollysar!

• Anna76

Brukar det komma nån rejäl reaomgång på Mollysar efter jul? Är sjukt shoppingsugen nu, men tänkte invänta rea (om det kommer?).
    Nån som har koll?

• Anna76
    Anna Paulita skrev 2009-12-17 17:43:42 följande:
    Jag vet att OM butiken på Humlegårdsgatan hade rea, 50% i augusti, eller om det var slutet på juli. Men jag TROR att de började med en 30% rea först och sedan trappade upp. Gällande nätbutiker har jag ingen aning, förutom att jag upplever att när de väl har rea (verkar variera i tidpunkt) så är det oftast stl 0 och 1.
    Ok, tack för tipset!
  • Anna76

Åh, nu har ni lyckats få mig sugen på massa vår och sommarplagg. Ojoj, vad fattig jag kommer vara i vår...

Bina - din blogg är toppen! Är in varje dag...

• Anna76

Oooh, jag ska hem och dregla ikväll. Har inte möjlighet att surfa på jobbet (chefen sitter så han ser min dator... {#lang_emotions_undecided})

• Anna76
    JWM skrev 2010-01-14 07:25:56 följande:
    ska till o köpa mina första molly plagg som jag spanat på länge och undrar vad "normal" butikspris är för:* lovely knit - vårens kollektion* crochet grandmas coat* 100 g cotton jersey l/shar nämligen haft turen att hitta en butik som säljer molly här i hålan där jag arbetar så jag skall springa dit efter jobbet och kolla utbudet
    "Normalt" butikspris - jag har fått uppfattningen att det är OM som sätter priser på plaggen, så det skiljer inte mellan butikerna.
    Lovely knit brukar väl ligga på ca 1500 kr, de andra vet jag inte. Men det finns nog andra som kan hjälpa dig här {#lang_emotions_wink}
  • Anna76

Jag skulle tro en tvåa, jag är 168 och väger ca 62 kg. Testade en etta i somras, men tyckte att den drog sig konstigt och såg trång ut. Testade en tvåa senare och den var perfekt.
    Men du kan väl köpa en och lämna tillbaka om den inte passar? Eller sälja vidare om du köper privat, då kan du prova först.

• Anna76

Har fastnat lite för Bunt lovely kniten som dykt upp i ett par butiker idag. Men hur kan det skilja 200 kr mellan dem? Är det inte OM som sätter priserna centralt??

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III