Inlägg från: oOrosamarängerOo |Visa alla inlägg
  • oOrosamarängerOo

Odd Molly - för oss inbitna del III

malinoski skrev 2009-11-12 09:13:53 följande:
    Aaaarrrrrrghhhh... blir så IRRITERAD på alla oseriösa människor på Tradera!Har en tjej som köpte ett plagg av mig med "köp nu" för ett par veckor sen. Men efter det har jag inte hört ett spår. Jag har mailat, sms:at och ringt. Inget svar.Idag ringde jag med dolt nummer och då svarade hon. När jag berättade att det var jag slängde hon bara på luren!Är det inte märkligt att man inte ens kan agera vuxet och prata om det i alla fall. Har man tex inte råd så kan man ju i alla fall berätta det (även fast man kan undra varför man då klickar på köp nu).Visst, det är väl inte värre än att man kan lägga upp annonsen igen, men det är bara så tråkigt...
    Jag har oxå en som tog köp nu på en av mina mollyauktioner och inte betalt, såg att personen plockat bort sitt mobilnr på tradera, men hade det ju i vinnarmailet så sms:at men hör inte av sig.
    Kan du inte inboxa mig vem det va?, är det samma som gör så hos folk så kan man ju skriva ut det här och varna!
    topnotch
  • oOrosamarängerOo
    Stargirl skrev 2009-11-14 08:43:14 följande:
    Packa packa.....det sista inför resant ill Kina....weheeeeee....Ngn som har missat mina snakeskin leggings i bloggen *asg*
    De va lika som bär fast sitter ju en aning snyggare på dig än pudelrockarn
    topnotch
  • oOrosamarängerOo
    Ta absolut en mindre stl.  Den är väldigt rymlig tycker jag. Hade den i stl 1, har 1-2 beroende på vilket om plagg.
    Selleri skrev 2009-11-14 13:43:41 följande:
    Någon som vet hur Verand coat från Burn baby burn kollektionen är i strlk? Ska beställa från nätet och tänkte att eftersom att den är omlott och jag är rätt kort kanske det blir finast om jag tar en liten strlk om den inte är väldigt liten runt bysten och i armarna?Tack på förhan om någon vänlig själ kan svara
    Imprigmera dem som man ska göra med all mocka för att hålla sig fina och ullen har hållit bra i mina short uggs, tror jag köpte den för ca två år sen. Tyvärr har jag inte skött dem så bra och impregmerat så blivit ett svagt vattenrandsmärke efter att traskat i slask.

Jag beställde ju classic cardy från brandos, men de kommer åka tbax för är inte nöjd med dem. Hade läst att de va stora i stl, men är ju tvärtom små och bara snygga sålänge skyddshöljet sitter i foten. När man sätter på sig den  ser man ju tårna , formar ju lixom sig efter foten{#lang_emotions_undecided}

MammatillO skrev 2009-11-14 16:28:28 följande:
    Nu kommer fler sko frågor , Sett att några av er tjejer har dom klassiska Uggsen i mocka, Är i valet och kvalet om ett par sådana också ska få flytta hit då jag hade tänkt att dom skulle få "hänga" med då vi är och ska åka skidor bla då tycker att classic cardys helt klart inte är lämpade för att hålla mina fötter varma i skidbacken /pulka backen. Hur har era hållit och har Ullen hållit sig fin alltså inte släppt och hur gör ni för att mockan ska hålla sig fin impregnerar ni dom ?
    topnotch
  • oOrosamarängerOo

Tjintjing på er God fortsättning!! Längesen jag va här inne, men flyttat och inte haft uppkoppling på evigheter då fiberlannätet va fel på.
    Inte ens haft koll på vad som kommit nytt i om, kollat lite nu och inget som faller mig i smaken, för country och shabby chic, och det är stilar jag inte gillar alls.
    Är ganska trött må OM överlag faktiskt, så handlat mig en nästan helt ny uppsättning av kläder. Många mollysar hänger fortfarande kvar dock, men trött på allt mönster.
    Nu har det blivit mer enfärgat och hunky dory, day birger at mikkelsen, braez mm

• oOrosamarängerOo
    Bina skrev 2010-01-03 15:26:44 följande:
    Ja pre-spring var väldigt bondromantisk. Låter sunt att mixa med annat snyggt istället om det inte känns som du. Lagom är bäst - jag kan hålla med och jag raggar hellre lite äldre kollektioner än efter det allra nyaste just nu. Hoppas du hänger kvar här lite även om det är Molly-torka.
    Jadå, visst gör jag det, gillar ju fortfarande odd molly Mycket fint från gamla kollektioner jag skulle kunna tänka mig
  • oOrosamarängerOo
    Stargirl skrev 2010-01-03 15:24:55 följande:
    Mmmmm Hunky Dory är ljuvliga. Men så synd att det är svårt att hitta dem. Alltid i fel stl eller fel färg.
    Åhlens city brukar ha brett utbud av hunky dory, tintin lite, sisandsally.se ska börja sälja, så hoppas på stort sortiment där
  • oOrosamarängerOo
    Duntoffla skrev 2010-01-03 15:46:49 följande:
    Kul att variera sig lite. JAg är inte heller överförtjust när det blir för mycket mönster och lulllull. OT men hur är Hunkydory i storlekarna? för de har massa fint
    Relativt stora tycker jag, har S i allt från hd.
  • oOrosamarängerOo
    Kajsan skrev 2010-01-08 16:29:26 följande:
    Idag provade jag rean på Mathildes och NK, det blev en ny röd jacka . Röööd. För att matcha min nya röda vagn Jag har ju tappat namnet på den, men det är den där med flufffluff nertill och luva Jag som aldrig har gillat rött är riktigt riktigt nöjd!
    Den har ju jag och älskar den Rött är annars en färg jag inte gillar, men just den nyansen och på den jackan så.
  • oOrosamarängerOo
    Kajsan skrev 2010-01-08 17:09:39 följande:
    Eller hur?! Nu när jag provade så fastnade jag direkt! Jag menar , ska jag bli en röd person med röd bugga så måste jag ju köra hela vägen!
    Haha, såklart man måste matcha
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III