Inlägg från: gambia90 |Visa alla inlägg
  • gambia90

Odd Molly - för oss inbitna del III

Hej tjejer!

Tänkte bara säga Hej!
    Det var ett tag sedan jag skrev (och vi sågs på OMträffen) men det har varit fullt upp med illamående och körkortstagande

Trodde iallafall att jag skulle shoppa lite prespring men hittade faktiskt inget "måsteha" än så slantarna får nog ligga och vänta på kommande kollektion.

När kommer vårens kollektion till butikerna? Lagom för en träff till då kanske ;)
    (men då vill jag vara med på middagen den här gången)

• gambia90
    Bina skrev 2009-12-20 17:28:41 följande:
    Härligt! Passa på!
    Har svarat på inbjudan via din blogg :)
    Klart jag kommer!

Finns mycket ur kommande kollektionen som jag vill ha...........
  • gambia90

Vet ni då vårens kollektion kommer?
    Är så sugen på #230 Fonda dress med ett par shorts till. (velour)

• gambia90

Ångrar lite att jag sålde min nylon parka i svart stl 4. Vet någon om den jackan går att få tag på längre i stl 4. Den parkan som är lite längre
    i blått, grönt eller svart? Kan ni inboxa mig isåfall, ni skriver ju så fort ;)

• gambia90

den 7 januari börjar rean i OM butiken på humlegårdsgatan. men det kanske ni visste redan?
    Startar 08:00

• gambia90
    tlillan skrev 2010-01-02 20:02:30 följande:
    Hejsan!Nu har jag hittat hit.. :) Har bloggen : molly-tina.blogspot.com/Skulle behöva lite hjälp... Skulle vilja ha tag på en röd jacka Nylon Parker Coat  och har hört att det finns på Mathilde.. vet ni vart jag annars kan hitta. Hoppas på hjälp. :)
    Till mig sade de att den var slut ;(
    Letar efter en i stl 4 , färg spelar ingen roll
  • gambia90
    Pokergirl skrev 2010-01-02 20:37:45 följande:
    Det fanns ett gäng Nylon Parker coats här på dressed and denim, dock inte på rea och jag vet inte om dom skickar.
    mmm är nog lite för snål nu för fullpris tror jag.....
  • gambia90
    Skrutteruttan skrev 2010-01-03 12:09:18 följande:
    Åh vad jag är vansinnigt sugen på att shoppa! Någon mer? Visst finns det massor av fint i de olika web-butikerna på rea men jag vill ju egentligen ha massor av nytt från vår- och sommarkollektionen. Någon som vet när de första butikerna får sina leveranser? Är det runt den 12:e januari? Vad tror ni kommer först? Antar att de delar upp leveranserna på flera tillfällen som de gjorde i höstas?Vad är det första ni vill klicka hem?
    jag måste ha den där velourklänningen samt eventuellt lottalottakappan eller vad den nu heter
  • gambia90

Vem fasen vann jeanskjolen på tradera (stl 3) för nästan 3000 spänn???

Inte klokt!

;)

• gambia90
    jojoa75 skrev 2010-01-13 06:54:09 följande:
    Det var jag som var lite halvgalen (eller mycket ) på Tradera igår Ser det som så att det är ett plagg jag verkligen vill ha, budat på flera stycken.. Dessutom så tänker jag köpa max en Molly el dyl fram till september.. Och det är verkligen max, kanske inte ens en enda.. Ska nämligen gifta mig. (äntligen, efter 10 år o 2 barn )Har slutat sälja meandi o säljer av allt jag har haft hemma, så jag kände att jo, jag ska ha den. Ja, lite mycket galen De jag bjudit på har slutat på över 2400 alla!  
    ;)
  • gambia90

What the F! Var har alla fonda i almost black stl 4 tagit vägen????

Fasen vad ni handlar ;)

• gambia90

Yes- nu hittade jag en nyllon 738A jacka!! almost black stl4. visserligen inte på rea men det struntar jag i!
    (jag ångrar ju så att jag sålde min)
    Det lönar sig att ringa butiker som ligger i fjällen elle på landet ;)

• gambia90

Jag ville bara tipsa er om:

http://www.karinssportbod.se/dev/kontakt

Det var där jag hittade min nylon parka 738A. Visserligen inte på rea men de kanske har något ni andra letar efter. Ibland är det bättre att leta på mindre butiker, på landet, i fjällen etc.

Hon skickar enligt postens avgifter och man betalar med faktura i paketet eller med kort per telefon 

• gambia90

Och lisen.dk har kvar i military stl 4 (modell 738A) (ej på rea)
    Dock kostar hennes frakt 190kr (danska kronor förutsätter jag)

• gambia90
    Solglimten 06 skrev 2010-01-24 19:03:48 följande:
    www.tradera.com/-ODD-MOLLY-SLUTSALD-738A-PARKAS-JACKA-CHOCOLATE-ST -4--auktion_105218261Synd att det här inte är min auktion... :DHur kan folk betala mer än dubbel upp alltså?
    Jag som har min almost black på väg till mig som jag letat efter.
    Undrar om jag skall lägga ut den på t ?

;)
  • gambia90
    Skrutteruttan skrev 2010-01-25 05:28:46 följande:
    Tyvärr är jag i pulkabacken då...men jag skall ringa på min lunch, då vet jag om Tindrisen fått tag i en också...Tack för tips!
    Snälla ring till:

http://www.karinssportbod.se/dev/kontakt

Där har jag nu hittat min fonda almost black i stl4 och nylon parka ;)
    Hon skicka mot faktura eller betalning mot kort. Jag köpte båda grejerna och hon bjuder på min frakt.
  • gambia90

Det har väl inte undgått någon att country-dreams har fått in en massa fonda dress ;)

Jag fick ju min beställning från karins sportbod. En nylon parka och fonda dress. Fonda dressen var dock 100kr billigare än c-d samt att jag fick frakten gratis!

Rekommenderar den affären!

• gambia90

åhhh...är sugen på en xstich. Jag tycker att de är oddmollys finaste plagg.

På OMträffen provad jag ej me brösten fick liksom inte plats. Så det är nog ingen idè att beställa en och hoppas att brösten krympt eller plaggen blivit större. Speciellt inte nu då man passerat v.20

;)

Men ååhh vad jag avundas er som kan ha dem!

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III