• isako

Odd Molly - för oss inbitna del III

Puffig Pingla skrev 2010-01-24 00:23:43 följande:
    Nu har jag oxå sett dig. Du var ju tokfin i din!! Längtar tills min dyker upp så jag får vara lite smurfigt blå.
    hahaha snyggaste smurfen i stan!! Kan bara säga att den blev MYCKET populär hos gubben när han kom hem igårkväll.... Så pass att han hostar upp till min andra
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • isako
    Puffig Pingla skrev 2010-01-30 22:54:30 följande:
    En multi. Var så snål att jag högg mer på priset än färgen. Men jag tror multin kommer vara super.
    Ohhh kan vi inte få se bilder? Har valt dark cherry men är lite si så där.. Är inte tokkär och funderar på om det är färgen..
  • isako
    Sue Ellen skrev 2010-02-02 13:24:22 följande:
    Hej! Nej, jag har bara mailat. Väntar någon dag till, sen ringer jag om paketet inte dyker upp i min postlåda.
    När det gäller VD så är hon tyvärr superdålig på att svara på mail vilket är tok konstigt då hon är VÄÄÄÄRLDENS goaste i tfn och är super pratglad! Men! Hon har numera anställt en tjej till och flyttat till nya lokaler i Malmö så det skall snart vara ordning på torpet igen
    Pokergirl skrev 2010-02-02 18:23:01 följande:
    Inboxa mig gärna vilka säljare och köpare man ska akta sig för. Gärna även med fall-beskrivning så en historia finns som styrker.Jag kan sammanställa och skicka ut via mail till de som önskar, då blir det ingen offentlig lista som ligger ute för allmänheten.
    Bra idé!

Jag tar också gärna nick på de som inte är bra. Är väldig mån själv om att allt skall vara 100% och vill inte ha att göra med de som inte har samma inställning som jag.
  • isako
    isako skrev 2010-02-02 18:46:39 följande:
    När det gäller VD så är hon tyvärr superdålig på att svara på mail vilket är tok konstigt då hon är VÄÄÄÄRLDENS goaste i tfn och är super pratglad! Men! Hon har numera anställt en tjej till och flyttat till nya lokaler i Malmö så det skall snart vara ordning på torpet igen Bra idé!Jag tar också gärna nick på de som inte är bra. Är väldig mån själv om att allt skall vara 100% och vill inte ha att göra med de som inte har samma inställning som jag.
    haha CD skall det juh vara -- Country-dreams
  • isako
    Morty skrev 2010-02-04 15:41:40 följande:
    köpte lila och blåa.
    Vill så gärna köpa ett par i rosa och chalk.

Någon som har sett på rea ngnstans?
    sannastindra skrev 2010-02-04 20:59:38 följande:
    När kommer nästa sändning? I morgon eller först nästa vecka??
    Verkar som att de skeppas ut imorgon. Vissa lägger upp redan imorogn, men majoriteten tror jag får sitt nästa vecka.
  • isako
    Flock skrev 2010-02-05 20:00:37 följande:
    HEJ!!Tack! Jag är så glad Började nästan ge upp hoppet att jag skulle hitta en till festen, men skam den som ger sig... Är så nöjd över att banden är i helt annan färg, precis vad jag ville ha...
    Hej gumman! Grattis. Den är suuuperfin. Älskar det rosa bandet!

Morty - Tack sötis. De var tyvärr slut.. Är som vanligt!! sen i starten

Angående Country-Dreams.
    Tycker det är konstigt att vi kan ha så totalt olika uppfattningar om samma shop
    Hon är alltid suupertrevlig mot mig och har varit från början. Har bytt och klyddat och har aldrig haft några konstigheter.. Tvärtom uppfattar jag henne som extremt! trevlig faktiskt. Nåja
  • isako

Hej tjejer

Knasig stämning blev det här..

Bambi - Hade faktiskt mer uppskattat om du spelat med öppna kort. Men det är min åsikt.

Nu till viktigare saker... THE FONDA!! Kommer som många av er i fler färger om ett par veckor och jag säger bara... Röd Fonda.... Kom till mamma ;)

• isako
    Morty skrev 2010-02-06 23:26:30 följande:
    Hit här får gärna en i Royal OCH Röd flytta hit. Med prioritet på Royal då. *drömmer vidare* Bra att ha fler svamlar polare. Tror du den ljusblåa är mycket genomskinlig? Visst hade den varit snygg till jeans. Åh måste nog in och kika på dem igen. Eller de är kanske slut redan.
    Hihi ja den kommer passa dig galant! Är faktiskt lite ledsen att jag inte passar i royal!
    Mabimao skrev 2010-02-06 23:28:41 följande:
    eller hur........!!!Snacka om att den kommer flyga av hyllorna (där de inte ens kommer mellanlanda)vill ha, vill ha
    haha eller hur. Mailat CD om den. Jag SKALL ha en sådan
    jojoa75 skrev 2010-02-06 23:41:35 följande:
    mmmm kom till denna mamman oxå håller med om öppna kort.
    Japp diggar inte smussel..
    Du kommer bli one sexy mama med den du! Rött också eller?
  • isako
    alias skrev 2010-02-07 07:53:42 följande:
    Jag är så besviken. Satt och väntade när ajabaja uppdaterade och högg en 390 Four Continents X.stitch i brunt direk. Jag fick också en orderbekräftelse på den.Nu får jag mail att den tog slut och att jag blir utan! Tydligen tog de emot så många förbeställningar att den var slut redan när den släpptes på sajten!Jag har hört mycket negativt om ajabaja tidigare, att paket kommer bort (de tar ju porto oavsett  hur mkt man handlar för men sänder inte spårbart), att det är problem med returer osv. Nu lägger även jag denna butik till avdelningen skitbutik.Och nu är ju denna godbit slutsåld överallt! Om ni ser en, i brunt - pls hojta!!! :-
    Nämen va fan!!?? Står ju på deras huvudsida att de ej tar emot förbeställningar?? Hur sjutton kan det då ha gått till? Vilken strlk vill du ha sötnos?
  • isako
    Duntoffla skrev 2010-02-07 09:43:05 följande:
    God morgon!Sitter här och känner mig lätt bakis utan en droppe alkohol i kroppen. Skumt!Håller med om att Tradera verkar vara rätt inkonsekventa. Själv är jag en av dem som INTE gillar produktbilder på plagg som inte är nya. Det är enligt mig väldigt missvisande. Ska man ha en sån bild (om vi nu tänker bort rättigheter osv) så ska man ha det som 2:a bild i så fall och inte som den bild som visar plagget. Sen får man ju inte använda andras bilder i såna här syften rent lagligt.Jag blev grymt sugen på en röd Fonda jag med. Är faktiskt glad över att jag skippade den rosa jag ev hade på gång. En röd Fonda till förhoppningsvis brun hud och dessa;www.swedishhasbeens.com/images/grease_sky_hig...eller dessawww.swedishhasbeens.com/images/Slip_in_red.jp...MUMS!Sen att jag inte kan gå i klackar spelar väl ingen större roll. Det kanske ser sexigt ut med lite vingliga steg?
    hahah Dunis ILove u! Klart det är sexigt även med vingliga steg.. Det intalar jag mig själv i alla fall   Blir liksom lite Bambi på hal is med kick as hotta shoes
    Bina skrev 2010-02-07 09:48:35 följande:
    God morgon - hade en underbar kväll igår i goda vänners lag. Här ser jag att redde ett och annat upp sig - skönt för lögner är urtrista och pinsamma. Nu lämnar jag det bakom mig och hoppas att ärlighet och rakhet där vi unnar varanda gott kan genomsyra hela våran lilla Molly-sfär i fortsättningen utan konkurrens! Detta med fonda i nya färger.. jag drömmer om en Royal.. urläcker till sommaren! *mums*
    Håller med..
    Ohh ja Royal på dig! *mums*
  • isako
    Duntoffla skrev 2010-02-07 10:13:37 följande:
    Låter som en härlig kväll! Royal låter också himla snyggt. DEt blir kul att se dem snart. Haha...tänkte just skriva samma uttryck som du nu med "Bambi på hal is" men det kändes lite "fel" med tanke på allt som tidigare skrivits
    haha lika smidig var inte jag   Men Bambi för mig är inte den..
    Duntoffla skrev 2010-02-07 10:16:01 följande:
    Isako- hoppas bara att fötterna inte sväller som ballonger bara för då går de väl inte ner i pjuksen heller Jag tror nästan att de heltäckande tårna är bäst för mig. Min stortå brukar leta sig ut i såna där skor
    Hahah samma här!! Jag har lovat mig själv att inte köpa förräns jag har provat så hoppas att de kommer till ngn butik här i närheten!
    Stargirl skrev 2010-02-07 10:56:28 följande:
    Nu har jag också köpt en Fonda....tack så jävla mycket för att ni tvingade mig till det....  ska man inte få ta egna beslut längre....neeeeej grupptrycket måste man falla för...bilder finns i bloggen www.minmolly.se
    hahah så lite så
    Morty skrev 2010-02-07 10:29:15 följande:
    Nu såg jag på isakos blogg att de beräknas komma om 8 veckor då är det luuuugnt för mig. *pustar ut*
    Känner detsamma. Det blir dyyyyrt denna månaden!!
    Hoppas på FET bouns detta året
  • isako
    Duntoffla skrev 2010-02-07 11:52:58 följande:
    *Asg* jag har än så länge inte fallit dit men risken är stor med de nya färgerna... Frågan är bara var man hittar Swedish hasbeens i butik? Jag har aldrig sett några IRL Ja men det tråkiga är att många inte har det trots att plagget är beggat.
    Inte jag heller tyvärr.. Men! Kollade nu på deras hemsida och hittade två butiker här i Jönköping.. Visste inte ens att den ena fanns haha

Kolla så kanske du också hittar

http://www.swedishhasbeens.com/stores.php?country=1
  • isako
    tlillan skrev 2010-02-07 13:39:17 följande:
    ingen aning... alla? :) fniss... när jag faller för en så faller jag ofta för alla färger. En fonda till lär nog hamna här. Röd känns julig men royal... åhhh... :)Har en fonda på mig idag o den är ju bara hur go som helst!
    Tindrisen03 skrev 2010-02-07 14:10:51 följande:
    Tycker också att en röd velourklänning kanske kan kännas lite tomtemor Fin men som sagt lite julig... Får prova
    Har ni faktiskt rätt i... Det kan bli väääldigt knasigt.. Hoppas på en fiin röd färg {#lang_emotions_tomte}
  • isako
    Duntoffla skrev 2010-02-07 15:18:37 följande:
    Ja om det är "fel" röd nyans. Annars kan det vara toksnyggt med bruna ben.
    hahah ja då går jag FET bort i den då Det är jag ock de som normalt ligger 10 feet under
    Tindrisen03 skrev 2010-02-07 15:18:29 följande:
    Älskar ju Odd Mollys röda grejer annars och skulle gärna ha en röd fin velourklänning men just materialet velour i rött kan kanske ge lite julkänsla
    ohhh vad hade man inte gett för en produktbild.. *muttrar*
  • isako
    Cashew skrev 2010-02-07 15:58:56 följande:
    hämtade ut min makeoutblouse som jag beställde för länge, länge sedan som kom bort på posten men som tur va återfanns. en liten undran bara till er andra som har den blusen, är era band som sitter uppe vid halsen olika långa? känner mig kanske lite petig men ska man verklige behöva fixa och dona själv när det handlar om såpass dyra plagg  skiljer kanske 5 cm nånting så det syns väldigt tydligt om man väljer att inte knyta.
    Men det är ju ett band som går igenom hela halsen. Om det inte är lika långt på båda sidorna får du bara dra det i ena ändan. 
  • isako
    brawny skrev 2010-02-07 18:25:55 följande:
    HAHA! Här sitter jag med bilden på näthinnan o tror att jag är telepatisk... Vilken nöt man är ibland va!?Här kommer länken: www.tradera.com/Jattesnygg-troja-fran-Odd-Mol...
    hahah tääänkte väl det! Vart heeelt snurrig där ett tag.
    absolut äkta om du frågar mig! Den färgen är vad jag vet inte kopierad.. Tror inte ens något plagg från den kolelktionen ? Eller vad säger ni tjejer?

Sorry tjejer för spammen.. Nu är jag klar.. tror jag
  • isako
    Duntoffla skrev 2010-02-07 20:11:08 följande:
    Tyvärr inget för mig men shit vilket bra pris det verkar bli. Det beror nog på hur tight den är. Min erfarenhet är att om det inte sitter som det ska så kommer den inte användas. Ryggen minskar man ju inte i mått heller... Känns den ok och att du kan röra dig i den skulle jag behålla, annars sälja på T. Du lär ju få tillbaka pengarna du gett i alla fall. jag är lite tveksam till ärmarna. Isako- du är allt bra knäpp!
    haha Nu förstår jag inte vad du menar *visslar* {#lang_emotions_cool}
    Morty skrev 2010-02-07 21:50:37 följande:
    OK, tack så mycket! Får väl se hur det går imorgon.
    Tabby har rätt. Har läst lite när jag skulle bli BC och du har rätten på din sida. Stå på dig.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III