Odd Molly - för oss inbitna del III
Sylt skrev 2009-12-28 17:00:27 följande:
Sue Ellen skrev 2009-12-28 16:24:08 följande: Jag fick napp där! Fick swappat min strl 3 mot en strl 2. Sitter som en smäck! Jag är sååå glad!Ngt som gör min mindre glad är OM-rean i Gbg . Har sprungit runt hela dagen o hittat noll..... Har ni ngra tips? Åhlens t ex hade ingen rea alls?! Kålle hade 30% på mkt, men bara strl 0 och 4 kvar... Fioc.... hittade inget, Milk & Honey hade lite men fel strl. Skulle gärna hitta en Loverly knit, almost black + lite till....
På minzo var det nära att jag köpte den där silkklänningen som bara har band över axlarna - broderade som de fina skärpen på T88klänningen. Minns ej vad den heter men den är skuren en bit under bysten = inget tält. Superfin klänning för 1600 kr, -halva priset. Nästan så man skulle köpt den och använt på nyår och sedan lagt på T. Den fanns i stl 2 och 3. I övrigt fanns nästan inget molly mer än några A one silk sleeveless blouse i stl 0. Ångrar djupt att jag inte var där när de öppnade eftersom de hade haft en hel del OM som gått som smör.