Inlägg från: Frusna flickan |Visa alla inlägg
  • Frusna flickan

Odd Molly - för oss inbitna del III

Micjah skrev 2010-01-06 09:38:13 följande:
    Tjtar vidare... Sorry!Men..jag kontaktade webshopen där jag köpt den trasiga T88an och hon tar antingen emot den eller sänker priset med 100:-Är inte det lite lite? Ni andra med trasiga sidenband har väl fått 20%?
    Japp 20% har det varit överallt som jag har hört. Vilken webshop är det?
  • Frusna flickan

Om man kollar på produktbilderna på pre spring, t ex den vita Alchemistry tunikan, visst är det väl den nya underklänningen hon har på sig? Med spets upptil i någon bronzefärg el dark powder el vad den heter?

• Frusna flickan
    Jo79 skrev 2010-01-06 19:46:36 följande:
    Usch vad trist med kopior. Egentligen har jag inte något emot att det kommer kopior på olika märken, men då vill jag som köpare veta klart och tydligt att det är en kopia. Lurad vill ju ingen bli. En fråga: Har någon här inne en aning om vad freedom blouse kostade i nypris? Och när kom den?
    Freedom kostade 1295 kr när jag köpte har jag för mig. Den är från höstens kollektion.
  • Frusna flickan
    Stargirl skrev 2010-01-06 20:19:59 följande:
    1800 ngt sådant tror jag.
    Blandar du inte ihop den med någon annan nu Stargirl?? Freedom var det
  • Frusna flickan
    69malin skrev 2010-01-06 22:46:16 följande:
    Hej!Jag är ute efter Piontell  me dress tror jag att den heter på rea är det någon som sett den i storlek 4???
    Den är nog inte lätt att få tag på. Jag lyckades köpa den billig hos Nina B men de är alla slut nu. Det är den enda butik jag vet som haft några kvar på sistone... Kanske får du börja bevaka tradera. Ska hojta om jag ser någon.
  • Frusna flickan
    Tesssi skrev 2010-01-07 09:36:09 följande:
    Hej!Är ny i Odd Molly träsket. Hur jag har kunnat missa de fina kläderna vet jag inte, men jag får väl ta igen det nu. Jag undrar hur storleken är på  a-one silk short dress?Jag har storlek 2 på min every wear dress och storlek 3 på spoiler underdress.Någon som kan hjälpa mig med storleken?-Tessi
    Det låter som en tvåa för mig. Sid and Sally säljer den för 2300 kr nu. Jag vet dock inte hur det såg ut med stl..
  • Frusna flickan
    Tesssi skrev 2010-01-07 10:02:43 följande:
    Malinoski och Frusna Flickan: Tack för era svar. Men jag vet inte om jag blev så mycket klokare. Tror jag skulle säga att jag drar en 3:a i spoiler pga min rumpa snarare än bysten... Kanske borde se om jag kan hitta en 2:a?! Hmm...
    Ja mitt svar är baserat på mig själv. Jag har stl 4 på min spoiler underdress och det har jag aldrig annars. Stl 3 är min normala stl och när jag provade A one silkklänningen satt den perfekt. Större hade jag inte kunnat ha så jag hade inte tagit samma stl på den som på spoiler utan mer som jag har på övriga plagg. Ibland har jag även stl 2 på rymligare blusar såsom revolution och makeout blouse. Om stl 2 är din normala stl tror jag iaf att den blir bra men jag kan ju givetvis ha fel
  • Frusna flickan
    MammatillO skrev 2010-01-07 14:12:21 följande:
    Hmm , finns det en dyrare variant av Full emb smock dress?Fick ett erbjudande om en sådan i färgen royal och personen ville ha 2000:- eftersom hon sa att det var den dyrare varianten..
    Jo, jag har för mig att royal har varit dyrare på flera klänningar. Är säkert något med material eller broderier som kostar mer.
  • Frusna flickan
    MammatillO skrev 2010-01-07 14:46:24 följande:
    Jaha.. Men jag vet att den varit dyrare i vissa klänningsmodeller. Ni som vet! Vilka är det? Indyn? Taradiddler? Om det står så på Redhe kan du ju säga det till tjejen som säljer och kanske få ner priset, vad  vet jag?

Tjejer! Någon som vet om CD ska ha någon rea??
  • Frusna flickan

Åh vad härliga fynd ni gjort! Grattis! Jag är riktigt avis! Varför bor man inte i Sthlm. Alla annorlunda plagg finns ju aldrig här nere känns det som. Jag som skulle gå över lik för att få en Noblesse jacket i blått *buhu.... Varför kan de inte skicka?? Eller ja det förstår jag ju mycket väl iofs.

Listan hos Katinka var ju helt underbar även om jag förstår att en hel del gått åt sedan den gjordes.

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III