Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del III

fru vanheden skrev 2009-11-09 14:34:48 följande:
    Åh vilken ny och fin tråd det blev Stargirl kan när hon vill (och ge sig f*n på det )På tal om spoiler till våren har jag hört att det inte ska komma några nya!?Har frågat ett par olika säljare och de sa samma sak Någon som vet mer?För jag hade gärna utökat mitt spoilerförråd (och så har jag spammat bildtråden med två bilder idag )
    Jättefina bilder i bildtråden. Gör en ny omgående. Så den gamla inte hinner gå ut!!
    Ja det blev en kompromiss. Jag fick lägga till bloggarna som ett tillägg. Det blev jätteknasigt.
  • Stargirl

Jag har gjort en ny bildtråd. Lättare att ha dem gjorda samtidigt......fast den gamla inte var på väg att gå ut än på ett tag.

• Stargirl
    brawny skrev 2009-11-09 16:30:54 följande:
    Lite OT: Hur lägger man in ngt i sin signatur så att det publiceras varje gång man gör ett inlägg? Måste man vara plusmedlem för det?
    Som mitt? Ja du måste vara plusmedlem för det.
  • Stargirl
    alias skrev 2009-11-10 06:17:11 följande:
    TACK alla, jag förstår att jag gjort ett kap! Längtar u efter att få den såklart!www.tradera.com/Helt-ny-Odd-Molly--auktion_10...www.tradera.com/Helt-ny-Odd-Molly--auktion_10...www.tradera.com/Helt-ny-Odd-Molly--auktion_10...Hm, tre likadana, nya i samma storlek, till vrakpris. Man anar oråd ...Kan man anmäla till OM om man tror att någon säljer kopior? För tradera gör ju ingenting åt det, tyvärr.
    Jag skulle anmäla för granskning. Säljaren säljer tydligt en massa pryttlar köpta i Kina. Nya Hello Kitty prylar och annat. Inget verkar vara begagnat. Så jag skulle ana oråd!!!
  • Stargirl
    smulan0 skrev 2009-11-11 09:17:36 följande:
    nu har jag fått min short voile dress dk red! I'm in love! kommer dröja innan det inte längre är mitt favoritplagg! Brukar ni som har stryka er? Tänkte först göra det men det kanske är finare med lite lätt skrynklat tyg?!
    Jag stryker min. Det är oxå mitt favvoplagg måste jag erkänna. Så härlig och skön att ha på sig.
  • Stargirl
    malinoski skrev 2009-11-11 09:22:12 följande:
    Sitter och funderar på jul- och nyårsoutfit.Vad säger ni om #52 Excess Dress? Är den värd sitt pris? Är det någon som har provat den?
    Jag ska ha short voile dress på julafton med grå strumpbyxor och vita knäsockar.
    Nyår har jag inte planerat ännu men då vill jag ofta ha ngt svart. Så det blir ingen Molly den dagen.
  • Stargirl
    alias skrev 2009-11-11 12:47:00 följande:
    Vad tror ni om det här då?www.tradera.com/NY-Odd-Molly-21-T88-button-do...www.tradera.com/NY-Odd-Molly-21-T88-button-do...www.tradera.com/NY-Odd-Molly-21-T88-button-do...www.tradera.com/NY-Odd-Molly-21-T88-button-do...www.tradera.com/NY-Odd-Molly-21-T88-button-do...Läste i en blogg (någonstans) att odd Molly bevakar och budar på misstänka auktioner. Kan man tipsa dem?Kan ju vara helt reko, men tja - vad tror ni?
    Jag tycker att du ska anmäla till Tradera för granskning i första hand!
  • Stargirl
    smulan0 skrev 2009-11-11 15:12:23 följande:
    men pust, nu lossnade ena bandet på short voile dressen... Lätt att sy på men ändå, snart inte ett enda plagg som jag köpt i höst som inte behövts lagas eller retuneras. Kan inte dra mig till minnes att det har varit så illa tidigare år?! Vad har hänt?!
    Gaaaah vad trist. Jag har oxå haft mina första reklamationer på OM denna höst. Börsen gick sönder och bandet på T88 smock lossnade. Men det är det enda jag behövt att reklamera.
  • Stargirl

Packa packa.....det sista inför resant ill Kina....weheeeeee....

Ngn som har missat mina snakeskin leggings i bloggen *asg*

• Stargirl
    fru vanheden skrev 2009-11-14 09:07:11 följande:
    Är så arg på Tradera nu!! Har anmält denna säljare många gånger men inget händer...Tradera själva får väl in mkt pengar så de bryr sig inte verkar det som!Kopior efter kopior, så öppet och tydligt och jag blir så arg som nu jag skulle sälja min lovely knit och konkurera mot alla dåliga och billiga kopior..www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=1022...Kan vi inte göra nåt?Massmaila tradera eller nåt?
    Stackare som lämnat positiva omdömen och shoppat oäkta plagg tycker så synd om dem......
    Anmäl....kanske det lönar sig!!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III