Odd Molly - för oss inbitna del III
Någon här som har varit på kosta outlet och sett om det finns lite Odd mollys där?
Vi funderar nämligen på att ta en tripp dit nästa helg på lite julmarknad/shopping
Någon här som har varit på kosta outlet och sett om det finns lite Odd mollys där?
Vi funderar nämligen på att ta en tripp dit nästa helg på lite julmarknad/shopping
Hej tjejer
Nu har jag också fått klar min blogg, Äntligen
Brist på tid och tålamod gjorde att det tog alldeles för lång tid att knåpa ihop men nu kallar jag den för färdig iaf
Och så hoppas jag att jag får mer tid här i tråden igen!
Om ni vill så kika gärna in och jag tar gärna emot ros och ris då jag inte är så duktig på detta:
http://myoddreality.blogspot.com/
Kram
Nu har vi varit på kosta outlet och jag spang direkt till deras Odd molly utbud
Det var nog lite mer än vad jag trodde men det som jag helst vile ha där fanns så klart inte i min storlek
Men det blev tre stycken mollysar och en klänning som bli perfekt till julen
De sa att de får in nya plagg hela tiden och särskilt då efter nya kollektionsläpp..
Nu ska jag fortsätta umgås med familjen men jag har lagt upp bilder på mina fynd på min blogg
www.myoddreality.blogspot.com
Kram
Yej, jag har fyndat på http://www.shopatnola.co.uk/ som har 25 procent idag på alla odd molly )
Passa på det hade fina klänningar m.m. om det är något speciellt ni letar efter!
Mitt fynd ser ni i min blogg
www.myoddreality.blogspot.com
Nu ska vi in till stan och jag ska kolla odd molly utbudet där,
Kram Mia
Här är en till som nu väntar på att få hem en fonda dress
Countrydreams brukar ligga lite före i sina släpp men de andra kommer nog också nu när som helst..
Ska bli kul att se vad de har tagit in..
Anna på CD skrev att hon släpper våren i tre omgångar med upp till 3 veckors mellanrum...
Men jag vill se mer nuuuuu!!
Hej Tjejer
Vad jag vet så finns det fler skåningar här i tråden så jag tänkte bara se om ni har kollat in detta?
myoddreality.blogspot.com/2010/01/odd-molly-traff-i-skane.html
Kram Mia