Inlägg från: Skrutteruttan |Visa alla inlägg
  • Skrutteruttan

Odd Molly - för oss inbitna del III

MammatillO skrev 2009-11-21 20:10:41 följande:
    Gud vad fint det var tillsammans Tack jag har tvekat på Uggsen då jag trodde det skulle bli för "dystert" ihop , just det en annan fråga har din kappa släppt några paljetter/stenar ?
    Inga alls {#lang_emotions_smile} och tack {#lang_emotions_flower}
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com/♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Skrutteruttan
    Tänkte bara fråga om någon sett i sin lokala butik och skulle vilja hjälpa mig?...

Jag är på jakt efter en alpaca mix long cardigan i rose, storlek 0. Jag har dammsugit webbutikerna och Tradera vill jag helst inte handla på...
    Tacksam för öppna ögon och ett hojtande här eller i min blogg {#lang_emotions_smile}.

• Skrutteruttan
    malinoski skrev 2009-11-22 19:38:15 följande:
    Jag kan kolla med min butik om du vill!Tror att hon hade en 0:a eller 1:a kvar.Återkommer..
    Åh tack, det vore verkligen jättesnällt {#lang_emotions_flower}
  • Skrutteruttan
    DansAnsan skrev 2009-11-23 18:33:39 följande:
    Bohemiadesign har long cardigan, men tror inte de har rose, och 20 %!(inte min webbutik, väl lika bra att säga:)Anna.
    Tack för tipset, men det är nog en rose jag vill ha...
    Idag köpte jag jacquard longsocks i pink i min lokala butik, dessa blir det imorgon till Tenfold knit i rose..
  • Skrutteruttan
    malinoski skrev 2009-11-24 12:20:59 följande:
    Ledsen för sent svar, har haft problem med nätet..Tyvärr var koftan slut även i min butik!Hoppas du hittar någon annanstans! :)
    Åh tack för att du kikade åt mig {#lang_emotions_smile}
  • Skrutteruttan
    Frusna flickan skrev 2009-11-25 09:57:25 följande:
    Ja det blev en sådan.. Väntar och väntar nu... Tack för tips vem det nu var
    Och jag klickade hem en i lite lilac med argumentet att "jag har inte EN ENDASTE molly i lila" och dessutom tyckte mannen den var fin (vad gillar han inte? {#lang_emotions_wink})
  • Skrutteruttan
    God morgon {#lang_emotions_smile}

Tänkte bara berätta att när jag var på Gangstar-party igårkväll så hade säljaren en x-stich continent (hmmm, jag kan inte hela namnet eftersom jag inte äger en sådan). Hon var superfin i den! mörkblå med skarprosa band under bysten (kan vara höstens). Jag förstår nu vad ni menar om att ha liten eller stor byst. Jag kan tänka mig att det blir besvärligt att klämma i stor byst i den...om man däremot har mer bakdel kan jag tänka mig att den passar utmärkt. Fin var den i alla fall!!!

Hoppas på leverans från Country dreams idag, beställde i tisdagskväll, då borde det kunna komma idag!!! Ni andra i tråden som betsällde fick väl väldigt snabbt, eller?
  • Skrutteruttan
    Peak skrev 2009-11-26 12:28:30 följande:
    närmen jag tror bestämt det är jag som näms... Världen är liten ibland!Här är en bildwww.familjeliv.se/hem/peak/gallery/phptwij90....Den heter 4 continent x-stich dark blue.Och tack för att du tyckte den passade mig!
    Världen ÄR liten, hade ingen aning om att det var du {#lang_emotions_smile}. Du var verkligen superfin i den! Jag blev sugen på den!
  • Skrutteruttan
    God kväll {#lang_emotions_smile}
    Var det någon som såg Helena Bergström i Sommarpratarna? Hon hade ju en tunika som starkt påminde om Voile dress i chocolate, men ärmarna skiljde sig åt (hon hade en volang på armarna och den såg lite annorlunda ut under bysten, men broderierna var exakta). Jag hade nämligen min på mig idag och kunde lätt jämföra med bilden på tv {#lang_emotions_wink}. Programmet är ju inspelat i somras och tunikan släpptes väl i oktober? Tror ni kändisarna har första tjing på nya kollektioner och får ur en "provkollektion"?
  • Skrutteruttan
    jojoa75 skrev 2009-12-02 00:31:58 följande:
    På tal om ullplaggen..Har lovely knit o alpaca mix long cardigan.Lägger ni sådana kofter på en hylla eller klarar de av att hängas upp? Tänker på att vissa stickade material töjer sig en hel del av att hänga på en galge o vill inte förstöra dem..
    Jag hänger mina...
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III