Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Odd Molly - för oss inbitna del III

MammatillO skrev 2009-12-27 23:53:08 följande:
    haha smart nästa gång jag köper dom ska jag har vanliga classic short :-P blir nog om jag åker till sthlm i vår DÅ ska jag shoppa uti dess like
    Din lyllo väntar på svar från den affären jag köpte jackan om jag kan få ersättning för att sy om den. Blir himla sur att man själv får stå för frakten när man skickar tillbaka. Hade varit annorlunda om man hade ångrat sig inte att de är fel på varan
  • MejaKiZnic
    Stargirl skrev 2010-01-01 15:50:06 följande:
    Jag fick tillbaka 20% av priset och lämnade in blusen (inte samma blus dock men samma fel) och det kostade mig 30 kr.
    Maila ni Odd molly eller för zoovillage där jag köpte min jacka svarar inte blir galen, mailat de flera gånger. Jag vill använda jackan nu ju
  • MejaKiZnic

Har ni kollat runt på T, blocket och FL:s annonser, svårt att veta om de är äkta men ändå {#lang_emotions_smile}

Någon som har koll på klänningar i pre-spring?
    Vill ha en vit söt till studenten {#lang_emotions_dreamer}

• MejaKiZnic

Efter nästan en månad väntan har jag äntligen fått hem en ny jacka {#lang_emotions_surprised}

Förresten ni måste hjälpa mig, Odd Molly i Malmö?
    ska ditt och shoppa loss {#lang_emotions_sunny}

• MejaKiZnic
    MammatillO skrev 2010-01-06 20:58:54 följande:
    Okej, tänkte titta förbi där för att titta på lite Molokläder men Åhlens har lite väl eller är jag ute och resor?
  • MejaKiZnic
    Morty skrev 2010-01-06 21:25:42 följande:
    Iisa som ligger brevid Hansacompagniet, FolkArt kommer inte på fler just nu. Ska du bara vara i Malmö? För annars finns det Unica i Vellinge t ex.
    Bara Malmö, ska ta tåget ditt med en vännina {#lang_emotions_sunny} Då blir de Iisa, FolkArt också TACK!
  • MejaKiZnic
    Duntoffla skrev 2010-01-07 20:17:30 följande:
    God kväll! Även jag har fyndat i OM-butiken idag Var där nu ikväll och det var max 10-15 pers. Skönt! Min snälla kompis hade lyckats hänga undan en Noblesse Coat i strl 2 till mig som jag sen löste ut. Hade dessutom 1200 kr i presentkort så kappan kostade bara 1400:- Det blev även en Glazing check skirt i blått/vitt/rött samt en liten portmonnä (Suede bow wallet) i brunt Jag är nöjd
    Vad kul {#lang_emotions_wink}

Har haft mega otur idag, åkte tåget hemifrån 10.10 (tar cirka 50 min till malmö) och var framme 13.40 man sprang nästan igenom alla affärerna för att hinna innan man skulle hem igen men men dumma tåg {#lang_emotions_throwup}

Hämta hem min Nylon parker coat dark red idag och självklart var det fel på den {#lang_emotions_yell}, bakpå den lilla luvan hänger en liten hjärtformad pingla i metall och den är puts väck. Tycker ni man är för jobbig/kräsen om man begär någon ersättning eller liknande för den, gillade den lilla  {#lang_emotions_undecided}
  • MejaKiZnic
    Duntoffla skrev 2010-01-07 21:10:07 följande:
    Åh nej vad trist! Du kan ju i alla fall maila OM huvudkontor eller butiken så kanske de kan fixa fram en ny? Åh, men vad surt. Jag hann aldrig till Mathildes eftersom jag var i OM-butiken nästan till stängning. Nåväl, brun är fin den också. Vad fanns annars kvar på Mathilde?
    Kan prova mail eller kolla med Ajabaja för att se om den ligger kvar där, de är så söta {#lang_emotions_dreamer}
    Morty skrev 2010-01-07 21:10:45 följande:
    Nej, klart du ska ringa och få en ny hjärtformad pingla. Vilka affärer hann du med? Supertrist med tåget ju.
    Jag hann med Åhlens och Ajabaja bara, tyvärr var det väldigt få plagg kvar önska att man bodde i sthlm har ju storlek 0 så man hade nog kunnat fynda lite {#lang_emotions_tongue_out}
  • MejaKiZnic
    Stargirl skrev 2010-01-08 21:23:16 följande:
    Aaaah blev det en helröd vagn? Snyggt, verkligen.
    Stargirl hur är Odd mollys jeans himla sugen på ett par men vågar inte riktigt

Låga/höga
    Stretch/stela
    Slitstarka/tunna
    Stuprör/utsvängda

{#lang_emotions_sunny}
  • MejaKiZnic
    Stargirl skrev 2010-01-08 21:38:31 följande:
    MejaKiZnic skrev 2010-01-08 21:35:53 följande: Stargirl hur är Odd mollys jeans himla sugen på ett par men vågar inte riktigtLåga/högaStretch/stelaSlitstarka/tunnaStupr ör/utsvängda Varken höga eller låga, mittemellan. Slitstarka (tjocka), ganska raka i modellen, inte stuprör men ganska smala över vaderna iofs, går ner i stövlar perfekt. Ingen stretch tror jag....rätt stela.
    Duntoffla skrev 2010-01-08 21:38:47 följande:
    Ja, priset är ju himla överkomligt. Ok, så lite stor. Bra att veta. MejaKiZnic- lägger mig i lite här. De är supersköna!
    Hade nog behövt prova de då hm {#lang_emotions_undecided} byxor är helkonstiga på mig har allt från stl 25 till 27 i byxor och väldigt kort {#lang_emotions_dreamer}

Såg nyss att OM sålde sängkläder, VILL HA hade passat perfekt i vårt sovrum
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III