Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Odd Molly - för oss inbitna del III

Hej tjejer

Passar på att önska god fortsättning. Fick ett presentkort på 1200 på OM-butiken igår. Najs! Känns bra lagom till vårens plagg. Dock får man nog lägga till lite pengar

• Duntoffla
    Tabby skrev 2009-12-27 20:54:17 följande:
    Nej. Men du kanske kan ringa?
    Ja absolut. Vet dock inget speciellt jag vill ha utan ville mest surfa runt och bli inspirerad
  • Duntoffla

Hmm...tror ni det är någon idé att lägga ut en Summer of 2007 tunic på Tradera? Eller tror alla att de som säljs är kopior. Min är den blekrosa med svarta hyskor.

OBS! ingen annons utan bara en stilla undran...

• Duntoffla
    Puffig Pingla skrev 2009-12-29 17:03:30 följande:
    Håller med Stargirl. Den rosa är väl inte känd för att vara kopierad heller. Men säger som stargirl - fel tid att sälja. Jag har en hel hög med mollysar som ska ut men jag känner att jag får ligga på dem månaden ut. Surt.
    Stargirl skrev 2009-12-29 16:57:19 följande:
    Du kan ju testa men om du har många goda omdömen så kan du ju iaf se vad som händer. Nu ska du dock inte lägga ut kläder. Mitt i rean och folk har dessutom tomt i plånböckerna. Vänta tills lönen kommit i Januari.
    Nej, den kanske inte var en av dem som kopierades? Den är från "The art of non sense"-kollektionen. Jag har bra omdömen så det borde kanske hjälpa till.

Tänkte nog precis som ni säger vänta lite. Är så sugen på lite nya plagg nu. Tröttnar nog rätt fort. Hoppas på lite roligt i OM-butiken vid nästa besök dit.  Fick ju ett presentkort i julklapp som i alla fall räcker till ett halvt plagg
  • Duntoffla
    smulan0 skrev 2009-12-29 17:21:10 följande:
    har lite plagg ute på T och de verkar går rätt bra... eftersom det inte är så mycket ute så kanske efterfrågan ändå lyckas hålla uppe priserna på det som väl finns... men vi får väl se, återkommer när det är sålt!
    Jag kan tänka mig att det beror lite på vilket plagg. Vet att jag sålde danska barnkläder förra året vid den här tiden och de gick bra. Det gäller bara att inte sälja sånt som finns på rean. Äldre plagg är nog lättare.
  • Duntoffla
    Frusna flickan skrev 2009-12-29 18:16:29 följande:
    Sorry att jag inte läst hela tråden innan jag pratar... Vill passa på att säga att jag tycker inte att det är så svårt att sälja nu. Beror som sagt på VAD. Sålde på blocket häromdagen och fick rätt pris direkt. Det finns så lite på T nu då jag tror att det funkar bra. Vi är ju flera som fått en slant i julklapp att shoppa för
      Lätt hänt!

Hmm...får se om jag väntar ett par veckor till. Får väl lägga högre utpris annars men tycker det är ursvårt på beggade plagg. När det gäller barnkläder lägger jag nästan alltid 1 kr på begagnat men då vet jag mer hur marknaden är också. 1 kr på ett OM-plagg nu känns riskabelt.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III