Inlägg från: malinoski |Visa alla inlägg
  • malinoski

Odd Molly - för oss inbitna del III

SooJuicy skrev 2009-11-12 10:10:47 följande:
    Jag har oxå en som tog köp nu på en av mina mollyauktioner och inte betalt, såg att personen plockat bort sitt mobilnr på tradera, men hade det ju i vinnarmailet så sms:at men hör inte av sig. Kan du inte inboxa mig vem det va?, är det samma som gör så hos folk så kan man ju skriva ut det här och varna!
    Har inboxat dig!
  • malinoski

Freemind:
    Jag har inboxat dig! :)

• malinoski
    Morty skrev 2009-11-16 13:56:56 följande:
    Jag var och provade Revolution blouse nu på lunchen. Det var iofs en 1:a jag brukar ha 2. Men OJ vilket tält det blev på mig!!! Riktigt indiantält ni vet de som går ihop i mitten där uppe och sen står ut nere vid marken. Har set andra som haft denna skapelse på sig i sina bloggar bl a och inte fasiken se de/ni ut som indiantält. Kan de bero på kanske att storleken var för liten eller boopsen gör att det får den formen. Jaja, fick mig ett gott skratt och jag som suktat så efter denna vete sjutton om det är lönt att satsa på den.....
    Haha.. fick mig ett gott skratt!
    Det är fördelen med att prova saker - ibland kan man faktiskt släppa plagg som man har varit lite besatt utav.

Men så händer ju tyvärr det motsatta allt för ofta också, provar jag så blir jag oftast lite besatt.. :)
  • malinoski

Frusna flickan skrev 2009-11-17 20:43:31 följande:

Men............. Har höstens koftor redan kopierats. Lukar kopia lång väg. Kolla säljarens alla objekt och de ser liksom oäkta ut på bild tom. Liksom mer kontraster i stickningen på något sätt. www.tradera.com/-NY-Odd-Molly-Lovely-Knit-Almost-Black-Strl-2-aukt
    ion_101900169
    Ja, den där säljaren skulle jag hålla mig långt ifrån..
  • malinoski
    One skrev 2009-11-18 14:56:50 följande:
    Velar lite: vad har man allra mest använding av: spoiler tank eller spoiler underdress?
    Jag har själv velat, men kom till slut fram till tanken som jag nu har köpt i flera färger. Jag tycker det beror lite på hur lång man är och vad man ska ha dem till. Själv är jag inte så lång så underdressen blev då alldeles för lång till de flesta av mina plagg förhållandevis samtidigt som den blev för kort för klänningar och längre tunikor.
    Så mitt tips är att du provar till dina plagg som du har tänkt kombinera dem med! Lycka till! :)
  • malinoski
    One skrev 2009-11-18 15:18:41 följande:
    Tvekar lite när det gäller underdressen att ha under koftor etc eftersom jag är ganska så kort. Ser det inte knasigt ut med den längre dressen under? Finns kanske någon som haft på sig i någon blogg? Ska kolla runt lite- men fler åsikter tas med glädje emot!
    Till koftor tycker jag att tanken sticker ut lagom mycket! I alla fall till Lovely Knit och de modellerna.
  • malinoski
    isako skrev 2009-11-18 15:41:08 följande:
    Tjejer ni som har T88 botton down. Funderar på att köpa en sådan till min mamma i julklapp. Hon är ca 1.75 och väger ca 68-70 kg (ja jag vet.. Var faaaasiken fick ajg mina gener ifrån?!? ) Men iaf.. Fungerar en 2a på henne?
    En 2:a borde bli bra till henne om hon inte har stor byst. Det finns ju ingen stretch i den modellen utan tyget är helt stumt. Men annars låter hon ju som en klassisk 2:a. Vilken fin julklapp! :)
  • malinoski
    smulan0 skrev 2009-11-19 10:28:18 följande:
    nu har jag problem med det här med vilken blogg som hör till vem?! Vet att någons hem var med i Lantliv nr 10 o kollade i den tidningen idag! SÅÅÅÅ FIIINT! Kan någon hjälpa mig att komma ihåg vems det var?
    kan det ha varit Ina tro?
    mollydolly-ina.blogspot.com/
  • malinoski

Vad lugnt det har börjat bli här.. Har alla börjat blogga tro?

• malinoski

Frusna flickan skrev 2009-11-20 08:56:51 följande:

Jag håller med.. Jag har inte tid att läsa allas bloggar utan tyckte att det var bra att de flesta skrev viktig info här.. Lite ledsen över det lugna tempot här numera. Jag har i alla fall invigt bildtråden här nu. Glömde skriva att min hearted är i stl 3 på bilden som råkade bli GIGANTISK, sorry. Tog en smygbild med mobilen inne på en toa
    Håller med dig, det tar sån tid att hinna med och läsa allas bloggar, mycket enklare att hålla sig här. Tråkigt värre..

Men vi får hålla igång tråden vi andra då! :)
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III