Inlägg från: Skrutteruttan |Visa alla inlägg
  • Skrutteruttan

Odd Molly - för oss inbitna del III

isako skrev 2009-12-02 16:06:42 följande:
    Var det inte voil tassel topp då? Tror att det var det.
    Jag kikade på min är jag hade tvättat den och jag har en volang på mina armar med, hade inte ens sett den. Nej, jag är rätt säker på att det var den jag har, den satt nog annorlunda på henne för att hon har större byst. Min pappa sms:ade idag om att han sett samma klänning på henne som på mig, roligt!
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com/♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Skrutteruttan
    Ullis 10 skrev 2009-12-04 19:53:03 följande:
    Prövade du duvet tunika eller klänning???
    Klänningen, modellen var rar och brodyren, men det var något jag inte gillade med ränderna, att de var för smala och gick åt lila-hållet tyckte jag...och det var ju mest av det tyget i klänningen. Däremot var den mörkröda (med typ grått och lila i) mycket snyggare...den provade jag dock inte. Fastnade istället för alchemistry i rouge, mycket finare i verkligheten än på bild...Imorgon blir det bild i bloggen om ni vill kika...
  • Skrutteruttan
    Hej i tråden, måste bara fråga, jag har snöat in mig på en 4 continent x-stich (?), höstens kollektion, försöker lista ut det där med storlekarna. Jag har både 0 och 1 på mina kläder, jag har "normal" byst 75 B eller C beroende på hur mycket mjölk det är i dem {#lang_emotions_wink}. Skall jag ta 0 eller 1 om jag lyckas knipa en? Jag vill inte gärna att den skall vara jättestor nedtill och den är väl redan generöst tilltagen över rumpa och lår, eller?

Stargirl: Jag vet ju att du har en, vilken storlek är det på din? Nu vet jag att du är mycket nättare än mig, men mest för att få en uppfattning..
  • Skrutteruttan
    Sara Mia skrev 2009-12-06 01:12:53 följande:
    Jag tror strl 0 blir för liten, om de inte ändrat storleken betydligt denna säsong. Jag har en vit/blå i strl. 1 och den absolut inte för stor. Jag drar ca. 75B och 36 upptill, men 34 nertill. Lycka till!
    Okej, olika bud alltså...Hmm, jag hoppas ju på att dyka på någon på rea, vi får väl se om jag chansar eller kör säkert med en 1:a..Tack för all hjälp! Den här tråden ÄR kanon {#lang_emotions_smile}
  • Skrutteruttan
    Klickade nyss hem en alchemistry tunic i white, någon som har köpt den? Poplin, det är inte så töjbart, eller hur ligger det till?
  • Skrutteruttan
    Tänkte fråga er som handlat från Fitts and company förut, har ni fastnat i tullen och åkt på skatten? Hur lång leveranstid brukar det vara?
    Tacksam för svar {#lang_emotions_flower}
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III