Odd Molly - för oss inbitna del III
fashion-secrets.com ska det va
fashion-secrets.com ska det va
nu har jag varit och provat pre-spring... tog lite foto med mobilen men fattar inte hur jag får in de i bildtråden. Tyckte generellt att de känns väldigt somriga, kanske gillar de bättre längre fram i vår. Lite trånga över brösten (men så har jag amningsbröst). Gillar inte de råa kanterna och tycker inte att de känns så lyxiga att de är värda de höga priserna. Skönt! Inget "vill ha begär" alltså. De hade dock inte alchemistry tunic i rouge och grå som jag fortfarande gillar starkt!
nu har jag lagt in fem bilder i mitt bildgalleri, vet inte om ni kan se dom? Lite blandade plagg... (tips även på hur man passar en 6 mån medan man provar kläder... bara att hitta lämplig korg i affären)
Frusna flickan skrev 2009-12-03 17:26:18 följande:
OT varning: ni som har knytskärpet från HM, hur ser det ut i ryggen? Orkade inte vänta på leverans i v 52 så köpte ett på flash för samma pris. Men osäker om det är lika fint... har elastisk knäppning med tre knappar i ryggen...
Någon som har bilder på alchemistry tunic i lilac?
indy dress för 1500kr!!! Wow! Fanns där fler???
fru vanheden skrev 2009-12-05 10:16:50 följande:
Ser fake ut eller vad tycker ni? Funderar på att anmäla till T
www.tradera.com/Odd-Molly-233-lovely-knit-jacket-Almost-Black-st-3-auktion_103462906
har anmält den nu!