Inlägg från: smulan0 |Visa alla inlägg
  • smulan0

nu har jag varit och provat pre-spring... tog lite foto med mobilen men fattar inte hur jag får in de i bildtråden. Tyckte generellt att de känns väldigt somriga, kanske gillar de bättre längre fram i vår. Lite trånga över brösten (men så har jag amningsbröst). Gillar inte de råa kanterna och tycker inte att de känns så lyxiga att de är värda de höga priserna. Skönt! Inget "vill ha begär" alltså. De hade dock inte alchemistry tunic i rouge och grå som jag fortfarande gillar starkt!

• smulan0

nu har jag lagt in fem bilder i mitt bildgalleri, vet inte om ni kan se dom? Lite blandade plagg... (tips även på hur man passar en 6 mån medan man provar kläder... bara att hitta lämplig korg i affären)

• smulan0

Frusna flickan skrev 2009-12-03 17:26:18 följande:

Åh vad fina bilder och supersöt bebis! Hur var de olika tunikorna i stl i jämförelse med andra plagg från tidigare kollektioner?
    jag brukar ha 1 eller 2 men det fick bli 2 i samtliga provade plagg... men som sagt ammar jag så jag är lite yppigare nu än normalt (-;
  • smulan0

OT varning: ni som har knytskärpet från HM, hur ser det ut i ryggen? Orkade inte vänta på leverans i v 52 så köpte ett på flash för samma pris. Men osäker om det är lika fint... har elastisk knäppning med tre knappar i ryggen...

Någon som har bilder på alchemistry tunic i lilac?

• smulan0

indy dress för 1500kr!!! Wow! Fanns där fler???

• smulan0

fru vanheden skrev 2009-12-05 10:16:50 följande:

Yej, jag har fyndat på www.shopatnola.co.uk/ som har 25 procent idag på alla odd molly ) Passa på det hade fina klänningar m.m. om det är något speciellt ni letar efter! Mitt fynd ser ni i min blogg www.myoddreality.blogspot.com Nu ska vi in till stan och jag ska kolla odd molly utbudet där, Kram Mia
    tack för tipset! Blev 100gr frill top i almost black!
  • smulan0
    Cashew skrev 2009-12-07 19:27:49 följande:
    ni som beställde från CD i slutet av nov har ni fått era grejer? mailade idag och undrade vart mina strumpor tagit vägen men inget svar än
    ja jag fick det direkt!
    brawny skrev 2009-12-07 20:17:16 följande:
    Får jag fråga hur du ser att det är fake? Jag är lite ny o har inte lärt mig det där än...
    alldeles för klara, starka färger... samt helt osannolikt att någon skulle lägga ut så många likadana koftor på en gång....
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III