Inlägg från: Frusna flickan |Visa alla inlägg
  • Frusna flickan

Odd Molly - för oss inbitna del III

planerarsyskon skrev 2009-11-22 20:30:42 följande:
    Hej alla OM-experter! Skulle någon vilja uttala sig om jag vågar lägga ett bud på denna blus www.tradera.com/ODD-MOLLY-livealot-blouse-blu........så skulle jag bli väldigt tacksam!Har förstått på er att det cirkulerar kopior på Tradera
    Sorry.. Var lite oengagerad. Kolla på Bridget jones samtidigt Trodde du undrade om blusen. En ny säljare som bara säljer nytt hade jag bara köpt av om jag fick ta payson garanti.Jag hade mailat och frågat om det var okej, om inte så hade jag avstått. Jag har blivit lurad nog.
  • Frusna flickan
    brawny skrev 2009-11-23 12:48:22 följande:
    Vet ngn hur Hearted Tunic är i storlekarna? Jag har snöat in på den nu...
    Liten om man har större byst annars normal tror jag.
  • Frusna flickan
    brawny skrev 2009-11-23 21:47:37 följande:
    Bina & Frusna flickan: Tack för svaren. Det blir en almost black i stl 2. Jag är helt nyinflyttad till Söder i Stockholm o undrar om ngn kan berätta för mig vilka butiker med Odd Molly som finns i närheten? Jag vet ju att Odd Mollys egna butik finns på Humlegatan, sen att det finns på NK o Åhlens City men annars är jag rätt lost... Please help!
    Rus rear hearted tunic nu. Rus kn eller vad de heter. Googla!
  • Frusna flickan
    Morty skrev 2009-11-23 21:47:47 följande:
    Verkar som Country dreams har 20% på vissa Odd Mollysar.
    Tack! Jag har väntat på lite rea för att få en anledning att köpa en till kofta i härlig färg. Köpte ju lovely knit i almost black. Älskar den i pink från förra året men de ses sällan. Royal är väl också fin?
  • Frusna flickan
    malinoski skrev 2009-11-24 12:41:25 följande:
    Frusna flickan skrev 2009-11-23 22:19:25 följande: Jag har Lovely i Royal och den är helt underbar! En färg man blir så lycklig av!! Så den rekommenderar jag.. :)
    Ja det blev en sådan.. Väntar och väntar nu... Tack för tips vem det nu var
  • Frusna flickan
    Mabimao skrev 2009-11-24 16:58:51 följande:
    Jag bara mååååååste få beklaga mig lite. Slog sönder induktionshällen.........3200 kr i självrisk med årsavdrag.......dammsugarhandtaget välte och gick sönder.....reservdel som måste tas hem..........räkningar på maaaassa mer än vanligt .........(snart jul och har inte hunnit köpa en enda julklapp ännu)......dåligt med pengar......utförsäkrad (som alla andra "friska"), och kan bara jobba deltid=pengabrist...........OCH hämtade cashmere kofta från första kemtvätten.......alla knappar sönder.........trots att de på kemen satt folie på dem innan, då pärlemoknappar kan vara ömtåliga.......enl OM skall det inte behövas, de ska hålla............vill INTE gå till butiken där jag handlat........de vill snart inte ha mig som kund tror jag...........två reklammationer av samma blus 327:an..........reklammation av jack ärm som resulterade i avdrag...........DET ÄR INTE MIN DAG!!!!Jag kan bara inse att det inte blir några OM för mig nu, varken på rea eller pre spring. Kommer knappt ha råd med jul!Sorry för depp inlägg!
    Nej få vad tråkigt.. Förstår att du inte vill gå tillbaka med koftan men du har ju verkligen rätt till det. Håller inte kläderna måttet trots att du följt instuktioner så har du ju rätt att reklamera. Det är ju inte ditt fel.

Jag får nog också hoppa över det mesta i prespring nu inför jul och allt............ Måste dock ha ett plagg så annat får säljar för att finansiera det.

Skit med hällen alltså. Jag tappade en stor tung pepparkvarn på min häll en gång och tänkte att det var minsann tur att den höll. Det är lätt hänt.. Lycka till med julklappsinköp och annat då! Jag kom billigt undan i år då jag hade tur och fick köpt det mesta i Ullared.

Kram!
  • Frusna flickan
    Skrutteruttan skrev 2009-11-25 09:59:25 följande:
    Och jag klickade hem en i lite lilac med argumentet att "jag har inte EN ENDASTE molly i lila" och dessutom tyckte mannen den var fin (vad gillar han inte? )
    Ja den är ju också underbart fin! Velade lite mellan den och royal faktiskt.. Bra man du verkar ha! Själv får man smyga med kortspecifikationer och fakturor.
  • Frusna flickan
    Mabimao skrev 2009-11-24 22:00:06 följande:
    joline ellen oliwia skrev 2009-11-24 21:53:14 följande: Med Que? menade jag att jag inte förstod inlägget.Var?, vart? & vad?. Förstod inte vad du skrev.Kanske korkad på grund av alla utlägg plus vaccin idag............
    Jag gissar att det var ett OT inlägg för så vitt jag vet säljer inte Bik Bok om Alltså som ett tips om var de har rea.............. Rätta mig gärna om jag har fel
  • Frusna flickan
    Morty skrev 2009-11-25 10:18:54 följande:
    Frusna flickan skrev 2009-11-25 09:57:25 följande: Det var jag som tipsade om rean. Jag väntar hem ett par sockar i chalk.
    Höll på att klicka hem sådan jag också men ansåg mig inte ha råd just nu...Attans Men, det plingade till i mobilen nyss- Koftan är redan här!!!!!!!!! Snacka om super
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III