Inlägg från: Pokergirl |Visa alla inlägg
  • Pokergirl

Odd Molly - för oss inbitna del III

Duntoffla skrev 2010-01-07 22:33:53 följande:
    Inuti är den fodrad med lila siden (i den bruna) Mått är lite knepigt men på bredaste stället är den 14 cm (om man plattar till den) Höjden är 13 cmNu måste jag sova. Är helt slutGO natt
    Tack för hjälpen! Nu måste jag hitta en hantlangare i Sthlm!
    * * * Cornelia 091030 * * *
  • Pokergirl

Wihi! Vilken lycka, vann en everywear dress! Men nu är frågan vad man har under, den är ju så urringad framtill. Vad har ni under era everywear?

• Pokergirl

Tack Duntoffla för omtanken! {#lang_emotions_heart} Krya på dig!

Ingen annan som ska svänga förbi Mathilde eller OM idag? Självklart förskotterar jag! Helst en brun men jag kan tänka mig en röd också.

Här var det också rea, http://www.steranko.co.uk/brands/odd-molly?page=1. Nån som handlat där och vet om dom är ok?

• Pokergirl
    Duntoffla skrev 2010-01-08 10:03:40 följande:
    Vann? Var då? Stort grattis i alla fall! Visst är den den fina i ull?
    Tja, vann och vann - budade hem! Men det var ett riktigt fyndpris så det kändes så gott som gratis! Japp, den fina i ull, perfekt till lillebrors dop!
  • Pokergirl

Skrutteruttan: tack för inspirationsbilderna, så fina!

Powerpuff: Tack för omtanken och krya på dig! {#lang_emotions_heart} hoppas jag hittar ngn som kan springa och shoppa till mig, dom svarar inte på tel hos Mathilde.

• Pokergirl
    Duntoffla skrev 2010-01-09 22:29:42 följande:
    Välkommen hit! Det är en dyr men kul hobby
    Njae, det håller jag inte riktigt med om! De kläder jag köper nya har jag fått minst 75% tillbaka av priset på T, vilket gör att plaggen inte alls blivit kostsamma. De jag köpt begagnade på T har jag fått lika mycket för eller lite mer när jag sen sålt dom vidare. Jämför jag med de kläder jag lagt ut från ex mq, lindex och liknande så har dom bara gett typ 20% tillbaka.
    Så, fine, det är dyra inköp, men som maken säger - en bra investering om man nu ska kolla på kläders värde i ett längre perspektiv.
  • Pokergirl
    Duntoffla skrev 2010-01-09 23:25:31 följande:
    Sant! I alla fall om man säljer plaggen sen och inte bara bunkrar Jag kör själv den principen på mina molly-plagg samt sonens danska barnkläder då jag tröttnar rätt fort. Men mycket vill alltid ha mer Så nu får jag nog ligga lågt ett tag.
    Det var ju det då... Men man måste ju ha ett startkapital i garderoben innan man börjar swappa!
  • Pokergirl

Åh jag är kär! Crochet lovely knit i love SKA bli min! {#lang_emotions_heart} Tror ni man måste förboka?

• Pokergirl

Jennus: här i Umeå går det att förboka/specialbeställa i butik om dom inte hunnit skicka sin beställning. Tror inte ngn webbutik ordnar förbokning.

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III