-
www.bodhi.seMejaKiZnic skrev 2010-01-22 19:59:36 följande:VART hittar man fonda dress måste ha råkat ut för en OM skojare på tradera köper av en men verkar sen oserös
-
Fick hem min blå Fonda Dress i stl. 2 idag! SUPERNÖJD!!!!!!!! Vilken färg!! Underbar! Är tok-kär i den!! Härlitt!
Beställde även en 100 g frill top (eller vad de heter?) i vitt i storlek 2, men den var jättestor...? Jag trodde de skulle va normala i storlekarna. Jag brukar pendla mellan 2 och 3 och satsade därför på en 2a men det får bli ett byte till en 1a istället. Gillar ju toppen och vill gärna ha den. Perfekt till sommaren!!
Någon mer som beställt den topen som har ngn åsikt om storleken?
Önskar er alla en toppenmysig fredagskväll! -
Supersnygg!!!! Den passade mig helt perfekt också! Visst e färgen underbar?!Morty skrev 2010-01-22 18:54:07 följande:Nu har jag provat min - en slita av mig och på mig med den nya Fonda Dressen -finns i bloggen. Tog ju 2:an och den var perfekt! *happy*
Grattis till oss till bra köp!!
-
Aha, det verkar ganska hopplöst...MejaKiZnic skrev 2010-01-22 20:18:11 följande:Ingen mer än vit och svart, vill ha rosa usch vilka krav jag har tack annars SUE
Har du kollat igenom alla webshoppar? Katinka har en kalasbra lista i sin blogg med massor med onlineshoppar som säljer OM.
Kolla här: oddmollybesatt.blogspot.com/ -
Japp! Jag fick min i fredags! Supernöjd! Tog den blå.Ullis 10 skrev 2010-01-25 15:10:44 följande:Har inte läst tillbaka, men... Har ni fått era Fonda dressar från Country Dreams?
-
Lycklig! Sålde min grå Angora Long Cardigan (heter den så) eftersom jag hellre ville ha en blå. Har kollat förgäves på Tradera efter en sådan men hittar ingen. Idag i min lokala OM-butik hittade jag just en sådan I MIN STORLEK till halva priset!!! Sålde min grå för 1400 pix och fick en ny blå för 849.-!!! Köpte även en Check me andress (namn, igen?) för 749.- som gick direkt till sömmerskan för att få banden förstärkta, det bjöd affären på eftersom OM gått ut med att de sitter löst på vissa exemplar. Får den på torsdag.
Bra köp, tycker jag!!! -
Ja, och där fanns så mycket! En massa blusar, flera koftor bla angora long cardigan (849.-) i blått och tenfold knits (749.-) i blått och en multifärgad med brunt skärp som jag inte kan namnet på), jeans (499.-), jeansklänning 1049.-, en röd vinterjacka (den med volangen nertill (995.-) och så nåt linne som jag inte kollade priset på.Frusna flickan skrev 2010-01-26 12:34:45 följande:Herregud, vilken lycka! Kanon verkligen. Grattis till två toppenköp!
Blev sugen på jeansen också men tyckte inte de satt så bra när jag väl provade dem. -
Det var till mig du swappade den blå koftan.Bina skrev 2010-01-26 13:39:26 följande:WOW underbara fynd! Jag sörjer att jag swappade bort min blå kofta.. den är verkligen klockren! (de hade inte fler?)
Även jag swappade den (himla farande för den stackars koftan!) och ångrade mig, men nu hittade jag alltså en!! De hade en till i storlek 2, och en i storlek 3. Jag ska dit på torsdag, ska jag kolla om de finns kvar?
-
Wohoo! Kollade i min andra lokala OM-butik idag och kom hem med två fynd: en 100 g frill top i cherry och en t-shirt (cerise med snyggt tryck på ryggen, kort ärm). Båda till halva priset. 599:- för båda.
Underbart. Perfekta vårplagg.
Nu väntar jag på min 100 g frill top i vitt från C-D. Den får gärna komma idag! -
Hej! De fanns i alla storlekar hos Fröken Siv (i Hässleholm) när jag var där igår. Tror att de skickar också. Kan ju va värt ett försök?higher skrev 2010-01-27 19:03:04 följande:Efterlysning: Fonda i chalk st 3 i någon webshop alt butik som skickar. Bor på landet... Jag tror att jag kommer att dö om jag inte får ha en sådan i min garderob