Inlägg från: malinoski |Visa alla inlägg
  • malinoski

Odd Molly - för oss inbitna del III

Åå jag har precis upptäckt en ny favorit från tror att det är höstkollektionen:
    Galleri Long Shirt
    Har aldrig provat den på förut och inte lagt märke till den alls, men provade den här tidigare idag - GUD SÅ FIN!!
    Tyvärr var det inte min färg på den jag provade men oj, nu ska här letas..

Är det någon här som har den?

• malinoski
    One skrev 2009-11-26 14:19:00 följande:
    Okej, jag vill sälja en odd molly kjol, den är tyvärr lite för stor. Var tycker ni jag ska sälja den- Tradera eller "Swappa hos Bina" ? (inte mina någon av dem såklart). Hur tycker ni att hoodly knit är i storlek? Ajabaja tycker att man ska ta en större storlek på den? Håller ni med?
    Hoodly knit är normal i storlek tycker jag. Långa ärmar. Vissa upplever ärmarna lite smala så jag tror det är därför du har hört att man kan gå upp i storlek. Jag tycker dock att det känns normal.
  • malinoski

Frusna flickan skrev 2009-11-26 22:30:17 följande:

Åh vad bra! Men gud vad de fläskar på med priset på fifiluxe... Helt galet för livealot USD 329!!!!!!
    Men är inte Fifiluxe en australiensisk shop? Har inte kollat in den på ett tag, men har för mig att det var så.
    I sådana fall är det ju australiensiska dollar.. :)
  • malinoski
    Mabimao skrev 2009-11-29 18:44:05 följande:
    Duvet blouse short sleeve 1295 kr, Duvet tunic londsleeve 1895 kr, Duvet rose tunic 1595 kr. Alchemistry vet jag ej!
    Jag fyller på listan:
    #218 Duvet s/s Blouse, 1 295 kr
    #220 Duvet Rose Tunic, 1 595 kr
    #221 Duvet L/S tunic, 1 895 kr
    #222 Duvet Rose Dress, 2 395 kr
    #226 Alchemistry Top, ?
    #227 Alchemistry Blouse, 1 395 kr
    #228 Alchemistry Tunic, 1 895 kr
  • malinoski
    Tuffelisa skrev 2009-11-30 13:44:53 följande:
    Finns det någon som redan har köpt något ur prespring som har bild? Jag är så kluvad över vilka jag ska köpa, vill ju ha allt, tycker färgerna på prespringkläderna är så fina.
    Kläderna har inte kommit ut i butik ännu.
  • malinoski
    Puffig Pingla skrev 2009-12-01 23:37:35 följande:
    Såvitt jag vet så är det den i lila med gult band som är kopierad. Men jag har för mig att det var fler färger.
    Vad jag har hör så är det följande som är kopierade:
    * Lila och gul
    * Lila - mörk och ljuslila
    * Vit och blå
    * Ljusrosa
    * Cerise och vit

Tror att det är alla färger från vårkollektionen men ännu inga av höstkollektionens färger!
  • malinoski
    Puffig Pingla skrev 2009-12-01 23:41:07 följande:
    Fast när jag köper vårkollektionen på T har jag i bakhuvudet vad de gick för på rean i somras och vägrar gå högre. Lovliern låg ju på 900kr på rean. Kan vara fler som resonerar så.
    Precis, jag resonerar faktiskt likadant!
    Är den dessutom begagnad så vill man ju helst inte betala samma som man hade gjort i OM-butiken.
    Fast det där verkar vara så extremt olika, vissa verkar vara beredda att betala hur mycket som helst för vissa plagg.
  • malinoski
    Tuffelisa skrev 2009-12-02 11:23:58 följande:
    Vet någon om livealot blousen kommer i vår också?
    Yes, den kommer! :)
  • malinoski
    smulan0 skrev 2009-12-02 16:09:44 följande:
    Nu har pre-spring kommit till kids & friends. Ska åka och prova lite för skojs skull imorgon. HOPPAS jag inte vill ha något!!! Någon som är solej på T? Vi måste ha exakt samma smak, har blivit utbjudad i tre auktioner nu! Min ärkerival!!!
    Å kan du inte fota?? *nyfiken*
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III