-
normal åt det lilla hållet tycker jag!Tuffelisa skrev 2009-12-09 13:31:47 följande:Snart har jag en Alchemistry tunic. Hoppas jag valde rätt storlek. Tog 3 och jag brukar ha 3 i Molly. Ingen som vet om den är liten/stor?
-
www.redheofsweden.se/index.php&page=shop.view_images&product_id=1980&image_id=512&Itemid=42
här är en bild på alchemistry tunic i lilac...ser ut som blåbärsmjölkslila... -
fittsandcompany har spoiler underdress stl 3 till rea om det nu råkar vara din stl.... hade köpt direkt om det var min! (ej min site... tyvärr....)MammatillO skrev 2009-12-11 22:14:21 följande:Tror helt klart att cupcake är som gjord för min kropp Mailade till Odd molly ang wild child dress och cupcaken samt om det överhuvudtaget finns att få tag i spoiler dress i powder längre då jag inte kommer köpa wild child dress utan en spoiler dress.
-
men man måste ju ändå säga att hon har rätt... det har varit dålig kvalité i höst, tror det har varit något att fixa på nästan samtliga plagg jag har köpt bla: knapp på nylon parker coat som lossnade, knapp på first lady cardigan som lossnade, snöre i ryggen på T88 buttondown som lossnade, snöre på voile short dress som lossnade...
undrar vad OM själva tycker om höstens kvalité? Tycker de att det är rimligt till deras priser? Har köpt en drös andra plagg också i höst av varierande priser och inte behövt laga något på något annat!
jojoa75 skrev 2009-12-12 16:06:26 följande:Alltså, hade jag jobbat på OM så hade jag fått tokspel om en av våra återförsäljare hade sagt så.. (nu gör jag inte det, jag jobbar inte med nåt inom klädesbranschen) -
nej absolut inte, klart man ska reklamera när det är fel som inte lätt kan åtgärdasTabby skrev 2009-12-12 16:26:16 följande:Jag håller oxå med faktiskt. Det är sant. I höst har det varit en hel del kvalitetsbrister. Men det innebär inte att jag måste acceptera dessa brister med tanke på vad plaggen kostar.
-
det mesta är ju småsaker... men tidigare säsonger har jag bara haft en tenfold knit där en massa sömmar släppte direkt och aldrig annars något som strulat. Tycker bara att det plötsligt denna höst blev mycket mer... men har kanske haft otur!?
-
ung samma mått som jag, brukar ha 1a i det mesta men 2a i vissa modeller...Saraia skrev 2009-12-13 14:12:49 följande:e OMs blusar trånga över bysten? velar om stl 1 el 2, har small på ex bondeliuds klänningar/tunikor men aldrig testat OM! men vill!!! har 75D i kupa o e 160cm o 58kg
-
Den skulle nog funka som 1a!Saraia skrev 2009-12-13 15:43:41 följande:ok va bra! vad tror du om denna modell 1 el 2 : www.stayhard.se/Product.aspx&...|2272&pageSize=36
-
jag testade, får se om det funkar!Stargirl skrev 2009-12-16 19:13:22 följande:Kan ngn testa att skriva en kommentar i min blogg. Ngt krånglar och jag vet inte om det funkar. www.minmolly.se behöver inte skriva ngt bara ett tecken på att den funkar. THANX!!
-
börjar bli lite trött på all sponsring av mina favo-molly-bloggare! Känns som det börjar bli en reklamblogg där allt som nämns i bloggen är sponsrade saker, jag tappar allt förtroende! Någon annan som börjar känna så?
Stort tack till er som bloggar utan att tjäna pengar på det och ständigt nämna en massa företag vid namn, er följer jag nu ännu mer!