Inlägg från: Pyttisens mamma |Visa alla inlägg
  • Pyttisens mamma

Odd Molly - för oss inbitna del III

Jag har nu fått svar anf traderatunikan (x-stitchen) och bild på loggan finns i mitt galleri (vet inte hur man lägger bilder i inlägg). Hon hade fått den i födelsedagspresent för ca 1,5 år sen skrev hon, hade inget kvitto och trodde att den var inköpt på en butik som heter Kharma i Sundsvall. Hon ville gärna att jag hörde av mig om det fanns misstankar om att den inte var äkta, hon hade också nyligen hört att det fanns kopior av denna.
    Så ni proffs, vad tror ni?

• Pyttisens mamma

Tack snälla ni som vågat er på en gissning ang äktheten på x-stitchen! :)

• Pyttisens mamma

Det blev ingen x-stitch för mig, jag blev överbjuden när jag var uppe och nattade barnen... Den gick för 960 kr.

• Pyttisens mamma
    smulan0 skrev 2010-01-28 21:05:45 följande:
    OJ det var mycket tycker jag. Köpte min på T för 660kr! Så du lär kunna komma över den billigare!
    ok, lika bra att jag missade den då:)
  • Pyttisens mamma
    Frusna flickan skrev 2010-01-29 13:15:20 följande:
    Här är stövlarna som jag ska ha med voile short dress och Fonda nu fram tills det är dags för vårskor. Dessa får glädja mig idag och försöka få mig att glömma Fitts & Co. Ursäkta min ilska förut... Tack för tips om Comma top men det var en present till min bösta kompis som brukar låna min för hon tycker omd en så mycket. Nu skulle hon få en egen i annan färg och den kostade knappt 400 med frakt. 50% blir ju 650 kr och då ska man betänka att jag även betalt Fitts...   =dyrt Så det blir inte att jag köper någon mer sån..Sue-Ellen - Tack för tips om underklänning! Jag behöver verkligen investera i några billiga. och spoilers går ju ändå inte att få tag i min stl (vill ha 4 på dem).
    Snygga skor! :) Jag letar fortfarande efter stövlar el nåt som passar till kjol, har för mkt vadmuskler, har alltid haft...
  • Pyttisens mamma
    Skrutteruttan skrev 2010-01-29 21:25:11 följande:
    Nu finns bild på Chrysalis wrap i min blogg om någon vill kika och ikväll har jag hämtat MIN fonda (som jag absolut inte skulle ha innan jag blev smittad av Fonda-viruset). Imorgon blir det bild på den!!!God kväll!!!!
    Jättefin på dig!
  • Pyttisens mamma

Nu har jag klickat hem en everyday short cardigan i royal från CD:s rea :) Färgen verkar jättehärlig, och modellen med!

• Pyttisens mamma
    Morty skrev 2010-01-30 22:27:36 följande:
    Grattis!! Färgen är underbar. Kommer bli jättefin på dig.
    Jag hoppas det, ser framemot att få hem denna färgklick! :)
  • Pyttisens mamma

Mkt prat om tradera och blocket idag ser jag.... Jag har i alla fall fått hem ett paket idag, en velour hooded tunic i almost black, köpt på just tradera. Och det gick bra! :) Bild i bloggen för nyfikna

http://rasmusnoel.blogspot.com

• Pyttisens mamma

TAck Mantis och Duntoffla! Jag var lite tveksam först, men nu har jag haft den på hela kvällen, så mysig så... Blir nog mest ett hemmaplagg för mig, åtminstone till att börja med.

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III