Inlägg från: Pokergirl |Visa alla inlägg
  • Pokergirl

Odd Molly - för oss inbitna del III

Såg ni om det fanns ngn börs kvar på NK el Mathilde? Har försökt ringa men får inte svar. Funderar på om jag ska skicka dit min morbror men det känns lite riskabelt... även om jag skulle skicka med både tydlig beskrivning och bild.

* * * Cornelia 091030 * * *
  • Pokergirl

Var det inte idag som spring skulle släppas? Eller var det måndag? *otålig*

• Pokergirl

Vet inte om ngn tipsat i tråden ännu, men Ajabaja har ökat sin rea till 40% nu.

• Pokergirl

Det blir nog bara en Frill top för mig denna omgången. Är lite sugen på en Fonda jag med men jag vet inte om jag har råd. Måste ju hålla i slantarna inför kommande släpp.

Ngn som har koll på vad en Goolagong i vinrött kan ge på T?

• Pokergirl
    Stargirl skrev 2010-01-21 18:38:21 följande:
    Jag köpte bara crysalis wrap....inget annat. Inte ens en Frill top.....ingen Fonda dress....inget. Bara det lilla.
    Åh, det var ju inte "bara", den är helt makalöst ljuvlig. "Som en karamell" som min mamma skulle ha sagt.

Fonda eller inte Fonda, det är kvällens stora fråga...
  • Pokergirl

Fick precis upp ögonen på Poplin Frilled blouse (tack stargirl) , i vilka färger kommer den och vad kommer den ligga på i pris?

• Pokergirl
    fru vanheden skrev 2010-01-21 21:07:10 följande:
    Är det bara på mig som den ser hemsk ut bakifrån?Den står rakt ut baktill..är det brösten som tar för mycket av tyget framtill eller varför är den så?Framifrån ser det bra ut men inte bak
    Säg inte så, jag är ju rel storbystad men vill ju så gärna, gärna ha den.

Ingen som vet pris?
  • Pokergirl

Det här är helt sjukt, helt, helt sjukt! Jag har drömt om Fonda dress i natt. Jag som inte ens tänkte köpa den. Men jag var så fin i den, satt helt perfekt och jag fick så mycket beröm. Så nu måste jag ju bara ha den!
    Måste bara tänka ut riktigt bra argument till inköpet. Maken dör väl om han ser prislappen "för lite plysch".

• Pokergirl

Katastrof! Bara för att jag drömt om, och bestämt mig för en Fonda i almost black verkar den vara slut, överallt! Behöver en 3:a, mitt sista hopp står till en butik här i stan. Var förbi den butik som har störst utbud men dom tog bara in den i blått och vitt, inte en "min" frill hade dom tagit in. Fick trösta mig med en frill i almost black på rean istället.

• Pokergirl
    Frusna flickan skrev 2010-01-22 18:54:56 följande:
    In.at.on.sport i Torslanda (Gbg) har och skickar.
    Åh, tack! {#lang_emotions_heart}
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III