• Bina

Odd Molly - för oss inbitna del III

Quiet thoughts skrev 2010-01-18 14:44:26 följande:
    Viskar, jag råkade hitta min andra Molly idag, det är fina kläder, fick en top för 35€ Ny såklart
    {#lang_emotions_heart} Härligt! Hoppas du blir nöjd!
  • Bina
    Stargirl skrev 2010-01-19 16:08:31 följande:
    Inget att ha på mig.....jag fattar inte hur jag kan inte ha ngt att ha på mig. Känner ni er på det viset ngn gång fast hela garderoben väller över av kläder?
    HAHAHA du är ju skön! Din nya läckra HD-kofta och ett vitt linne.. ett par ljusa jeans till *försmak av våren*
  • Bina
    Tindrisen03 skrev 2010-01-19 15:12:34 följande:
    Host Host men istället för att göra mig av med en taradiddle så blev jag med en till- den i royal. Såå fin! Har nog bestämt mig för att den rosa check me andress klänningen får åka men sedan står det mellan att sälja puder eller den gråa taradiddlen tror jag. Eller?
    jag är så glad att denna tråden finns! Många goa leenden och igenkännande nickar.. och så just det där "Eller?" på slutet..
  • Bina

Sue Ellen.. skoj att du gav dig på den vita - den ser URLÄCKER ut men jag vet hur irri jag blir om det blir solkigt efter halva dagen.. jag satsade på annan färg.

Nu hoppas vi på snabb leverans {#lang_emotions_tongue_out}

• Bina
    Mabimao skrev 2010-01-21 15:05:07 följande:
    Snabbe-rekord! Den såg ut att vara lite annorlunda i modellen än Deidre, som jag först trodde den skulle likna. Har du provar en Deidre i 4:a nån gång. Lika? Skillnad? Ser fram emot leverans!!!! Och lite från sur-mia: (jag då) NÄR på eftermiddagen skall ajabaja släppa???????????? kom igen!!! På deras blogg står det fortfarande förra torsdagen......varför ha en blogg om man inte uppdaterar den?
    Nej jag har tyvärr inte provat Deidre.. men den är mindre i storlek än Velour frilled dress tunic
  • Bina
    Mabimao skrev 2010-01-21 17:20:45 följande:
    Då kanske den blir för liten.......... Vad tycker du on din? Keeper? Den såg fin ut på.
    Jag är inte helt övertygad - den är jättefin över bysten (trots att jag är onödigt stor där) men den följer ALLT liksom.. kanske kanske inte.. den är jätteskön och fin och mjuk och luktar gott och och och.. men.. figurföljare..
  • Bina
    Blossom1 skrev 2010-01-21 19:42:52 följande:
    Är det bara jag som velar mellan en Fonda coat vs. Fonda dress? 
    Jag har velat mellan dem och nu velar jag ännu mer eftersom dress satt väl slimmat utmed barbamamma-bodyn.. {#lang_emotions_cool}
  • Bina
    Sue Ellen skrev 2010-01-26 12:15:20 följande:
    Lycklig! Sålde min grå Angora Long Cardigan (heter den så) eftersom jag hellre ville ha en blå. Har kollat förgäves på Tradera efter en sådan men hittar ingen. Idag i min lokala OM-butik hittade jag just en sådan I MIN STORLEK till halva priset!!! Sålde min grå för 1400 pix och fick en ny blå för 849.-!!! Köpte även en Check me andress (namn, igen?) för 749.- som gick direkt till sömmerskan för att få banden förstärkta, det bjöd affären på eftersom OM gått ut med att de sitter löst på vissa exemplar. Får den på torsdag. Bra köp, tycker jag!!!
    WOW underbara fynd! Jag sörjer att jag swappade bort min blå kofta.. den är verkligen klockren! (de hade inte fler?) 
  • Bina
    alias skrev 2010-01-26 13:24:34 följande:
    Rapport från jacki i Kista centrum; Fonda finns i alla storlekar i almost black och chalk Chrysalis wrap (den röda) finns i alla storlekar Nymph dress finns i alla storlekar i lila Hearted tunic finns i alla storlekar i chalk, almost black i 0-2 plus att det fanns en massa 327or i powder, mycket från prespring och några angora long cardigans i rosa mm Ingen rea, dock ...
    omg.. och jag som velat ha en 327powder {#lang_emotions_sealed}
  • Bina
    Pokergirl skrev 2010-02-06 00:43:48 följande:
    Jag börjar ha sammanställt listan nu, väldigt många som varnar som samma säljare! Har ni fler personer som ni anser vara frågetecken så maila mig. Sammanställer imorgon.
    Jag blir väldigt glad om jag får ta del av den listan. {#lang_emotions_flower}
  • Bina
    Bambiblogg skrev 2010-02-06 12:40:51 följande:
    Vad tror ni om fondan i rött? Kommer det inte bli underbart? Jag är lite sugen på en Livingloving dress efter Katinkas provning, tror ni att man kan ha den som en vanlig klänning även fast det är en underklänning? Den är så fin så man vill ju visa upp den!
    Jag tycker absolut man kan ha den som klänning - rätt person alltså - JAG skulle inte kunna det men ni som är lite spädare i kroppen kan det absolut! (med eller utan kula på magen)
  • Bina
    Bambiblogg skrev 2010-02-06 12:56:50 följande:
    Jag är egentligen mest sugen på den blåa. Men Gizmolina (som skriver moderepotage och borde ha koll) säger att det är ett nattlinne gizmolinas.blogg.se/2010/january/godmorgon-mi... , så därför blir jag lite tveksam. Jag vill ju inte att det ska se ut som att jag har gått ut i nattlinnet. Ja den kommer i rött tydligen. Trodde att de flesta här inne följde bambi lika slaviskt som mig: bambi.blogg.se/2010/february/fragor-angaende-...
    jennus det här var fånigt.. du är ju Bambi.. vem försöker du lura?
  • Bina
    Bambiblogg skrev 2010-02-06 13:28:09 följande:
    What?? Vart har ni fått det ifrån? Jag önskar att jag var det, skulle också vilja få gratis Molly-plagg.
    {#lang_emotions_cool}
    Jag vet inte varför du haft bilder i ditt galleri på bambis tester och bambis gravidmage om inte du är just Bambi.
  • Bina

garvar och ägnar min eftermiddag åt något annat..

ha en härlig lördag alla Mollytjejer!

• Bina

God morgon - hade en underbar kväll igår i goda vänners lag.

Här ser jag att redde ett och annat upp sig - skönt för lögner är urtrista och pinsamma. Nu lämnar jag det bakom mig och hoppas att ärlighet och rakhet där vi unnar varanda gott kan genomsyra hela våran lilla Molly-sfär i fortsättningen utan konkurrens!

Detta med fonda i nya färger.. jag drömmer om en Royal.. urläcker till sommaren! *mums*

• Bina
    Pokergirl skrev 2010-02-07 10:47:49 följande:
    Fonda i royal?! Underbart! Jag är också en "bas-molly". Klänningar och blusar är superfint på er andra, men på mig ser det bara fel ut. Själv sitter jag och suktar efter en velourdress i military. Men det stör mig att inte allt jag vill shoppa finns hos en shop. Dessutom vill jag ha faktura, gillar inte att ligga ute med pengar efter allt man hört om struliga shoppar.
    Jaa - sån är jag också - gärna hos samma och absolut faktura.. betalar hellre de extra kronorna och slipper ligga ute med pengarna under frakt-tiden. (=oftare säkrare frakt)
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III